Pages

Sunday, February 01, 2009

Aiman tak kisah

Maya punya pasallah ni...

Tatau berapa pasang dah cik mek ni ada kasut dan selipar... tapi mamanya tak boleh tahan... nampak cute sangat.


Perkenalkan koleksi terbaru dari Au.ni Da.mia... Cik 'Crocs' yang berharga 'RM129.00'



Walaupun agak besar... beli gak. Ni size paling kecik. Simpan jelah dulu. Tak rugi pun. Jangan nanti terlupa dengan kehadiran Cik 'Crocs' ni pulak sudah.



Faktar Sebenar

Nama sebenar Cik 'Crocs' ni ialah Cik Asadi... eh jap. Bukan Asadilah. Ingatkan Asadi sebab selalunya 'Croc' tiruan cap Asadi. Harga sebenar hanyalah RM12.90.

12 comments:

Mrs Noba said...

chomel!!!

maya said...

e'eh.. apesal aku lak?
haih!

rina said...

mrs noba : kan... plak tu hamba jenis tak kisah ciplak ke ori... lagilah layan seme.

maya : memang ko puncanya... dh ada satu lg entry terbaru

mimielola said...

Oh cute!!! Kat Carrefourada jual kot, kan??? Mak belikan yg aseli pun, under utilised, rugi duit haku je

iamja said...

eh cantik giler... crocs ori pun takde design camnie..

Anonymous said...

Mana ko beli? baru2 ni duk carikan slipar camnila utk irsyad (cap asadi ke ape2lah) tak jumpa lak.
cute sgt nih.

g-

Anonymous said...

comel comel.. aku penah nampak gak tapi tak amek pot masa tuh..
anak2 aku jugak setia dgn cap asadi sealin kasut2 lain.. tp seme yg cikmurs2 je...

-wan-

rina said...

mimielola : carrefour mak tatau plak ada jual ke tak... ada kot... tingin nk beli hat asli tp tulah xleh nk beli byk2kan... mampuihhh.


ja : yeker... adalah... design mary jane kot x silap.

g : aku beli kat 'gergasi'. yg laki tak pasan plak ada ke tak. tp rasa mesti ada.

wan : anak2 aku pn sama. sbb kalu beli hat murah nk beli 1 psg tiap2 bulan pn tadak hal punyakan...

miesyamomei said...

huuu..comei nye...umie nk satu...hok ore besar ado x???

- tety - said...

boy & mek mmg byk stok kasut + slipar nih... kalo hk mek kompem kiut miut sume...

kalo danial lak, aku jarang beli slipar/kasut sbb kaki die jenis menten... huhu

rina said...

syamimi : ore besar tadok tp hok ori ado rasonyor design camni... trylah tgk kt penang.

tety : 2 ore tu pn jenis kaki menten gak tp tulah aku duk oyak kat atas2 psl sokmo duk beli hat murah... tadak hal ler nk layan 2-3 pasang pn. hehehe

Mrs Amri said...

comels sungguh kasut cik mia...ada size unty x?

 

Blog Template by YummyLolly.com