Pages

Tuesday, February 17, 2009

Sama Tapi Tak Serupa

Model yang sama... posisi yang sama... tapi berbeza photographer.

Model2 ini telah berjaya mengurangkan keJU-ONan pada diri masing2. Yup... tips untuk orang tidak menggelarkan diri anda seperti JU-ON atau Vampire... sepetkan mata anda sesepetnya.



Disebabkan Hasnul yang duk depan model2 ini... maka model2 ini telah pun membesarkan mata dorang kembali.



Semoga berjaya.

8 comments:

kaezrin said...

waahhh pandai lah rina san....

tips yg akan ebrguna bila PS kiter...bile nyer wheyyy????

Anonymous said...

Muahaha mmg pandai la ko odzz.. sebab bila bukak mata, nampak mata ala ju on mat saleh celups.. menakutkann

-wan-

- tety - said...

nti ps outdoor sila pakai sunglass yer datin2 sekalian... (ni kompem kena mintak pengeras ni puan sri ckp... :p)

p/s: belon yg menjadi ketakutan kekanak rebina... hahahha

Maya said...

hahahahhah... bijak bijak..

aku tau.. rina buat2 lupa pasal kelas paperbag yer... haih!

iamja said...

kakakka.. entry yang sangat bagus.

kalau pakai sunglasses adakah kita akan nampak sepeti pakai cemin mata.

cemana nak buat kelas paperbag. kelas swimming lagi ramai students.

rina said...

elin : bila ekkk... tu kena tanya abang2 photographer kitalah.

wan : jelita yang menakutkan...

tety : tp kalu pakai sunglasses nanti nampak cam budak sek rendah pulok.

maya : eh... korang nampak tak maya komen apa... aku nampak nama dia jer... pelik gak ni...

ja : swimming tayah bukak kelas... baling jer dlm pool pandai2 doanglah nk buat camana. hahaha

Maya said...

.

rina said...

ko nk mencarut apa ni maya...

 

Blog Template by YummyLolly.com