Pages

Tuesday, February 10, 2009

Fesyen Terbaru

Semata2 untuk gathering 14Feb ni... Au.ni Da.mia akan membuat penampilan terbaru.

Dipersilakan...



4 jam tau duk terbongkok untuk siapkan rambut terbaru ni. Nasib baik dia ok jer. Bagi dia umpan mainan... diam jer dia membenarkan si tukang rambut menngubah rambutnya yang lurus menjadi wavy camni.



Korang caya ke agak2... sebenarnya statement di atas adalah auta semata2. Kita tanya dia nak potong rambut tak ke tak pun... Sepantas kilat dia akan cakap "Tak anak". Ni kan pulak nak mengkerintingkan rambut dia satu kepala.

Kerinting ni jadi disebabkan hasil dari mamanya yang terajin telah menjalin (kalau Kelate panggil jalin rambutlah... bahasa suratnya saya tak pasti apa orang panggil... dandan ke apa ek) rambut budak kecik ni.

Papa dia cakap cute jer anak dia berambut camni.

12 comments:

Mrs Amri said...

menjalin rambut = menocang rambut

tul ke? kekeke

..:: cerita kami ::.. said...

jalin jgk dop kot bhs kl pon???yo ko dop..cun ah damia rambut gtu...
suar damia sejibik cam arissa...cap poney dop...arissa dapat jiran depe umah bg masa besday yg 1st dulu...tp bg saiz 1-2 taun...

rina said...

azie : ooo jalin gak ek org nogori panggil.

fiza : cam budak besarkan dia rambut camtu. yup... mana lagi kalu bkn poney.

:::Kata_Aku::: said...

cutenyer damia rmbut mcm tu....
pnjang+lebat+hitam.
cuns n sesuai je ngn muka dye.

Yan said...

nasib baik dah ada yg jawab.. guess whats on my mind? menenun!!

rina said...

muni : nampak kepala dia lg besar dr bdn dia.

yan : hahaha menenun ek...

Wan said...

mmg jalin jugak odz, jalin udang rerasanya sesetengah org panggil

rina said...

aku nk belajar jalin lipan. tatau apa org panggil yg jenis jalin kat kulit kepala tu. suka tgk jalin camtu.

Anonymous said...

mu tak reti ke jalin lipan tu (aku panggil apa lupa dah kekecik salu aku jalin rambut sepupus2 aku) jalin lekat kat kepala kot aku panggil hahaha tatau nama... senang sajor odz

wan-

rina said...

aku x rati... aku reti jalin amoi tu jer... jauhlah pulak nk belajar..

iamja said...

mcm budak beso.. rambut mek plak cantik lebat. mostly rambut budak2 halus..

najmie said...

comeinye...dendan kot org panggil..cam korea la auni damia..hehe..

 

Blog Template by YummyLolly.com