Pages

Saturday, February 07, 2009

Generasi Ke2

Cute sungguh budak ni dulu...



Tapi tu dululah...

Budak ini merupakan generasi ke2 dalam keluarga kitorang. Yelah sebab perbezaan umur dia dengan kakak dia sebelumnya ialah 9 tahun.

Kakak dia yang sebelum budak generasi ke2 ini lahir dah berangan2 jadi anak bongsu dah. Siap panggil adik lagi. Sudahnya sampai ke tua penangan anak bongsu yang tak menjadi melekat...

Berbalik kepada budak cute ini pulak... ingat ya... cute hanya zaman dulu jer... zaman remaja sekarang.... adoiiii....

Disebabkan dia generasi ke2 dan kakak2 dah agak besar pada masa itu... memang kitorang gayakan dia kaw2lah. Melaram habislah budak cute generasi ke2 ni. Kira budak cute generasi ke2 ni jadi macam anak patunglah... sebab redha jer atas apa yang berlaku.

Nama budak cute generasi ke2 ni pun dah berbeza dengan kakak2 generasi pertama dia. Kakak2 generasi pertama semua nama bermula dengan INTAN. Tapi sebab dia generasi ke2 nama pertamanya ditukar kepada IZYAN. Sungguh tak cute langsung nama pertama budak cute generasi ke2 ini. Oklah sebab budak cute generasi ke2 ni pun hakikatnya takdelah cute manakan...

Belajar rajin2 ya budak cute generasi ke2.

5 comments:

miesyamomei said...

eleh..smpai skang i cute tau.
comei lote lagi..

baiklah kakakanda ku..wink3

- tety - said...

hahhaah aku ttp ADIK... syamimi lak KAKAK....

miesyamomei said...

ape plak???i pgl u kakak ok!!

rina said...

gaduhlah korang... aku tanak masuk campur.

yg penting i paling cantik.

muahahaha

najmie said...

hehehe...heheh..
hehe..cute2..umur bape la die masa 2..xberubah muke..

 

Blog Template by YummyLolly.com