Pages

Thursday, February 12, 2009

Agak2 Siapa Dapat...

Hadiah untuk exchange gift dah beli.
Dah pun melalui fasa dibalut.
Siapa yang bakal dapat hadiah dari saya ni...
akan dapat 2 in 1 gift.

Sebab...
.
.
.
.
.



Hadiah ini saya balut menggunakan kain batik.
Kain batik yang dah lama berada dalam simpanan saya.
Yang mana sepatutnya menjadi kain.
Tapi disebabkan kalernya tidak sedondon dengan kaler baju.
Maka bersemadi dengan amanlah kain batik tersebut.


Saya harap sesiapa yang bakal mendapat hadiah dari saya ini gumbiralah hendaknya.

14 comments:

Maya said...

wah!! cantiknya...
cop!

- tety - said...

hahha dah setel... kalo aku dpt best gak tuh... 2 in 1... aku dah leh imajin dah tuh....

rina said...

maya : apa main chop2...

tety : leh imajin tang kain ke tang hadiah...

My Blog said...

wah.. bestnya.. agaknya saya dapat tak....

Ibu Ayra said...

bleh tgk je lah kan? hmmmm....

- tety - said...

aku dah imajin 'guna' hadiah tuh.... muahhahaha

iamja said...

aku pun dah beli...tapi pembalut belum beli. wah wah wah... tak sabar aku dah. ko buat no cabut undi nanti kan. ada 10 rasanya yang datang.

wan said...

org tak pigi takde terlibat ke upacara tuakr menukar ni.. huhu rasanya takyahla, tukar kentut dari jauh jela kami yg tak pegi kwang3...

rina said...

my blog : sapa ek nama kamu. tp rasa2nya tipis byk peluang anda. hehehe.

zz : nampak gaya camtulah.

tety : kompem mu xleh tu. hahaha.

ja : yes bos... no2 sudah hamba buat. hamba buat sampai no. 15. kali ni pesen lain plak. nk tepek no.2 kt setiap hadiah. pastu sorang2 cabut. make sure bkn dpt hadiah seniri... baru terkam hadiah tersebut. ok x cara ni...

wan : agak2 kentut ko cam perfume ke... kalu wangi bleh gak join exchange gift ni. eh.. tpkan kalu ko hantar 'wakil'... boleh ajer joinnya. cop... yati hantar 'wakil' ini ke 'wakil' ngap2.

kaezrin said...

alamak..aku x beli lagi hadiah..anak2 pun xde baju putih lagi..lemau tak aku..anak2 aku kan sokmo merah kuning belang2...boleh takde putih....

Mrs Noba said...

hmmm..saya blur...
utk apakah hadiah ini?

~~ciklinn~~ said...

wah mesti tak sabar2 org kan.... nak dapat EG tu...

~~ciklinn~~ said...

samb lagi....

aduyaii takleh tahan tgokkk kecomelan budak pompuan nie... adoii comellnyerrr

rina said...

elin : ko memang lemau... syoh2 p cari cepat.

mrs noba : hadiah utk gathering persatuan ibu2 yang akan berlangsung pada 14feb ni. kitorang kenal ikut internet... bloglah... fplah.. last2 melalut sampai bukak conf. kat ym.... lg last... jd kamceng cam adik beradik. ni kira anniversary kitorang yg ke 5 lah.

cik linn : mmg dh tak sabar ni. budak pompuan... sapa... saya ke... hahaha

 

Blog Template by YummyLolly.com