Pages

Thursday, February 05, 2009

Ini budak...


banyak suka makan.
apa saja dia makan.

pedas ke... dash... dash... tapi dia boleh telan habis sepinggan. berlainan dengan abang... kalau rasa jer pedas terus serender.
masam ke... acamm... tapi habis 2 bekas yogurt dia makan...

malam tadi... mak dan ayahnya makan nasi ayam. tanak mak dia suap... nak makan sendiri. licin 1 pinggan nasi ayam dia makan.

abang dia balik dari belajar iqra... mak dia kena suapkan sambil abang dia buat homework. eh cop... malam tadi mana ada homework utk both sekolah. tapi abang dia cam biasalah suka mak dia suap. abang 1 suap... dia pun ikut nganga mulut nak makan gak. bergilir2lah makan dengan abang.

kekenyangan makan nasi ayam... mintak susu pulak.

apa punya budaklah tak kenyang2 ke budak ni. mana tak buncit perut budak ini kan.

tapi ini time dia nk makanlah. ada gak musim kemarau melanda. dia tanak makan apa2. minum susu pun tak berapa laju.

9 comments:

miesyamomei said...

hahaha..tgk la peyot nye itu..kemana tumpahnye kuah kalo x ke nasi..heee

Maya said...

kene tukar ni..
kemana tumpahnya kuah kalau tak keperut damia.. yang tak tumpah tu, masuk perut mak dia lah..
:D

Mrs Amri said...

Kuatnya damia makan...Afiq pun sama...asik mintak jek bila nampak org makan...sume pun dia sapu...mmg nampak cam x kenyang2 jek...

Anonymous said...

hahahah same gak ngan irsyad. musim nak mkn agaknye.

-g

rina said...

syamimi : eh umie... peyot damia dh kempis skit tau... "tgklah... rampingkan!!!"

maya : mmg nk kena mesigan ni...

azie : kan... apa punya perutlah doang ada ni..

rina said...

g : doang ni mmg bermusim. yang tak menentu pergi dan datang.

miesyamomei said...

peyot auni ye la kot..tapi....not urs

Wan said...

sampai nak kekoh bekas calciyum tu mek, mmg dasat selera mek, konpom ikut...? mama le sapo lagi muahaha...

Mama 3H said...

rina aku rasa budak lahir thn 2007 sama je kot perangai. Haikal pun 2x5 perangai damia gak. tu aku gelak aje baca psl damia ni...sejibik sejibon kakaka

 

Blog Template by YummyLolly.com