Pages

Monday, February 16, 2009

Majalah JELITA

Jelitakan... sapa lagi nk puji diri sendiri kalau bukan diri sendiri. Walaupun sekali pandang nampak cam vampire tak vampire jer. Eh tapi vampire tu hantu jantan.



Moral of the story... kalau anda nak nampak jelita dan anak anda nampak macam anak kacukan... bergambarlah anda dengan camera infra red. Saya pasti anda pun akan nampak jelita seperti saya.

p/s tolong jangan mual atau loya yer. Oh ya... gmbar ala2 ju-on ni diambil oleh Tan Sri Aji.

9 comments:

iamja said...

Entry yang memang angkat bakul giler.. kakakak.. saya juga sudah buat entry angkat bakul jugak. kagum ngan kejelitaan sendiri. dah la cun.. lagi cun jadinya.. tok laki kita sure pengsan. pengsan sbb vampire atau sbb cun. kakakakka

rina said...

muahahaha... hanya itu yang mampu aku balas....

lu pikirlah seniri hifzi or nasrun ckp....

hanis said...

pontianak patutnya. aji tanya mana 'pengeras'? hahaha takkan cilok free je

rina said...

seram sejuk pankreas mak dengar pengeras2 ni...

akan difikirkan...

Anonymous said...

selepas angkat bakul sila sediakan pengeras, bak kata aji n hanis.. muahaha...
penat dah mulut aku ckp cun.. seme gambar aji n hasnul ambik ada kelaslah

-wan-

rina said...

kalu ko dtg... lglah berkelas2 tingkat bawah atas lg wan...

Maya said...

muahahaha... cepat sediakan pengeras rina.. aku bersamamu hanis.. aku leh tolong lesing.. pas kat linda....

* padahal sbb aku takde gambar versi jelita... muahahahaha....

miesyamomei said...

mujur la mie bc entry ni ms lmpu xttp lgi..

scary tol gmbar..

rina said...

maya : ooo lesing aku yer... takpe... ada ubi ada batas... tote bag nanti cepat2 ko kena siapkan.

syamimi : gambar bukan main jelita dia ckp scary... tak reti menilai seni langsung budak kecik ni. hahaha

 

Blog Template by YummyLolly.com