Pages

Tuesday, February 17, 2009

Mak Angkat

Kecik2 dah jadi mak angkat. Bukan sorang plak tu... terus 2 diangkatnya...



p/s terima kasih nyah...

9 comments:

Anonymous said...

eh jadi mak angkat mek pulak.. malu ke odz nak ngaku, yg sebenarnya ko yg angkat, mek tu cuma kakak angkat jer..

-wan-

mimielola said...

Amboi amboi amboi... panjang nya rantai....

Maya said...

wan.. rina tu kan ke dah nenek..
sebab tu mek tu mak angkat..

ni yg mana dari seberang ni? hat panjang jela2 tu ke hat gaun comel yang rasa macam nak tiru je tu?

iamja said...

aku mak angkat ultraman... hahahahah

hanis said...

hahahaha ja. aku pun mak angkat ultraman, power rangers, masked rider...bla bla bla.

kasih di terima nyah...hehe

miesyamomei said...

cute la rantai auni pkai 2..umie nk pnjm leh????

rina said...

wan : hehehe. aku ni tanak berebut ngan damia... kasi can ler dia jd mak angkat.

mimielola : kita nk belit2 dia tak kasi... sib baik x putus terpijak.

maya : gaun comel yg rasa nk tiru tu dari pantai kuta. hahaha.

ja : dulu aku pn cam ko gak...

hanis : dan seme2 tulah.

syamimi : tayah pinjam... nanti bui terus ko umie.

- tety - said...

hahah aku pun sepesen ngn Ja & Hanis... penuh ngn super heroes + alien kt umh tuh... danial skang dk train adik die suh suka sama bob...

Mama 3H said...

aku , tety, ja & hanis sekapal hahaha

 

Blog Template by YummyLolly.com