Pages

Saturday, February 07, 2009

Agak-Agak...

...ada tak orang nak beli.

Seluar raya aidilfitri 2008 Au.ni Dam.ia. Tak sampai 5 kali kot pakai. Ketat tang perut.


Pandangan hadapan


Pandangan belakang


Size 1-2. Brand Poney.


Seluar 3/4 yang berzip dan pinggang bergetah adjustable.


Sekuntum bunga di poket kiri seluar.

Anak2 buah semua power rangers. Kalau terselit sorang power puff dah tak payah pening pala nak wariskan semua baju2 kecik cik mek.

5 comments:

- tety - said...

mcm kes reta2 danial gak la.. tu aku byk bg org bajus2 danial... sket jek yg aku simpan... ni dah bleh wt kuar sket2 bj danial kasi armand pakai....

rina said...

tulah mu oklah... armand boleh mewarisi harta karun danial.

hanis said...

agak-agak mak muat tak nyah pakai suar ni? berapa nak jual?

..:: cerita kami ::.. said...

kna simpan aje la...kot2 pasni kuar lagi sorang puteri kan...bleh turunkan waris....hehehehe...

rina said...

hanis : muat giler nyah kalu nk. tapi jari kaki jelah. muahahaha.

fiza : simpan ka... no no no. dalam masa terdekat tidak mungkin penambahan ahli keluarga akan berlaku.

 

Blog Template by YummyLolly.com