Pages

Saturday, January 31, 2009

Bunga-Bunga Matahari

Sidi pernah cakap "Baju Dami.a ni seme untuk musim panas jer..."



Biras aku... tok laki adik ipar ak
u pun pernah cakap gak... makna pn lebih kurang ayat Sidi. "Baju Da.mia ni cantik2 tapi seme jenis takde tangan".



Mana ada camtu...
Bukan semua baju cik mek jenis nampak tiyok... ada gak baju yang sopan santun gitu.


Tapi baju untuk pakai kat umah memang lenjan kasi dia pakai jenis yang sleeveless. Y
elah panaskan. Nampak lagi selesa dia pakai camtu.



6 comments:

Maya said...

yer lah... yang ada lengan, skirt pendek pulok... ye? hehehhehe...

- tety - said...

hahaha tu la die sopan sket jek...
tp baju mek mmg meriah... jeles Ateh tgk... huhuhu sbbnya Ateh x leh nk beli baju2 yg kiut miut kt anak2 teruna... :p

mimielola said...

Gmbr last tu mcm posing amik gmbr passport :P

iamja said...

Yang 1st gambo damia mcm muka Qistina plak. Comel betul damia nie. tula syok ada anak tino kan. best saje nak beradun. kecik2 takpe sleeveless.. dah beso je esok..

rina said...

maya : caitttt. rugi aku x tepek gmbr dia pakai bj kurung.

tety : meriah sampai x lama sempat pakai. last2 tgk dh kecik. tu kdg2 tibai jer pakai hok kecik2. hahaha.

xpe... masa kamu akan sampai gak tak lama lagi.

mimielola : a'akan cam nk amik gmbr passport.

ja : mmg syok. tp anak jans pn syok gak.

Marisa said...

cantik2 nya baju dia...

 

Blog Template by YummyLolly.com