Pages

Saturday, February 28, 2009

Terlaksana...

Walaupun rombongan Cik Kiah lambat sampai... tapi sempatlah jumpa dan berkeliaran kat Ikea dengan Maya dan Ja.



Memang meroyan tengok kain2 yang bermacam2 design. Sebelum ni tak pernah pun terlintas di hati nak tengok kain2 kat sana. Kalau boleh semua design saya nak beli. Tapi tulah... orang tu tanak ambik tempahan lagi.


Kalaulah saya pandai menjahit... oh alangkah seronoknya.



Ja tak dapat nak join kitorang ke MC di The Curve sebab ada agenda tersembunyi. Mentang2lah... aummm.



Setelah peluk cium dengan Maya... saya dan Tety meneruskan perjalanan untuk kali ke2 ke Ikea. Memang betullah... Ikea ni berhantu.

7 comments:

Maya said...

aku pun nampak hantunya tadi rina.. huduh betul rupanya.. dok ikut ko je ke sane ke sini... sib baik iman ko kuat...

rina said...

huhuhu.... tiba2 aku rasa seram. dh ler seme dh tido

iamja said...

kakakakka.. sabo je maya komen camtu.. kakakkaka...

- tety - said...

aku rs kalo mek x demam + armand nk dk dlm stroller, kompem lg meroyan tuh... huhuhu

miesyamomei said...

k.tety...u look soooo chubby la..

- tety - said...

mie... huhu tu la nightmare jek tgk... adeihhh parah.....

rina said...

ja : maya mmg sabo orgnya.

tety : tulah psl. tp lg syok kalu tadak askar2 ni seme.

syamimi : saya sokong...

 

Blog Template by YummyLolly.com