Pages

Friday, February 27, 2009

2 minggu lebih


adoiii kurusnya tok laki saya dulu.
tapi sekarang... perut pun dah boroi banyak skit.
bulan depan... to be exact 15March genaplah 7 tahun usia perkahwinan kami.
asam garam perkahwinankan... biasalah... ada manis, masam, pahit, payau, masin dan macam2 lagilah.

7 comments:

iamja said...

yeah aku orang yang 1st akan cakap.. happy anniversary... muahahhaha..

sama cantik sama padan. terharu kan tengok gambar dulu2. Takper bun tuh.. tandanya dia bahagia bersama kita. Kena bela bagus. Macam tok laki aku, last timbang 75kg. Kagum sat sbb sebelum kahwin beratnya hanya 55kg saje. Then 60kg lepas setahun. Janganlah naik lagi... hahahha.

Anonymous said...

awat gambar tak senyum , mcm kena kawen paksa je.. mwahaha
bedebor le tu

rina said...

ja : tq in advance. jd masa betul2 ari anniversary ko akan bg pezenlahkan... hahaha. giler kurus hif dulu... lebih kurang berat aku skang.

cik anon : ko jgn wanggg... i duk tahan dr uwek2 tu. hahaha.

Anonymous said...

la lupa phase bedebor dah hilang masa ni hahaha

ummizz said...

auwww.. seri bunting pelamin ya :P

Ibu Ayra said...

anniversry kita dekat2 la k.na... saya 9 mac nih genap 2 thn...

rina said...

konz & has : yer... i kan bunting pelamin. kira majlis ni lps 3bln kitoang diakadnikahkan.

zz : x jauh sgt 'tikkah'...

 

Blog Template by YummyLolly.com