Pages

Sunday, February 01, 2009

Kan dah cakap

Perangai saya memang camtu. Kalau saya kurang selesa dengan sesuatu pakaian tu... memang saya takkan pakai dah pakaian itu.


Jeans Levis ni memang dah lama berada dalam simpanan saya. Tak silap sebelum saya kahwin lagi. Kalau Levis Siam punya dah lama saya sedekahkan kat sapa2... tapi sebab bukan ciplak punya... saya simpan dan simpan dan simpan.

Saya kurang selesa dengan potongan jeans ni. Tatau kenapa...


Last2 pagi tadi saya ambik gunting terus cantas kaki seluar tu. Kasi pendek sampai ke paras atas lutut. Main gunting jer xde nak ukur ke tanda dulu.
Akhirnya jeans yang dah bertahun2 dibiarkan begitu saje kini kembali bertugas.

Tapi kan... kalau saya serajin dan seteror dia... sudah tentu saya boleh buat sesuatu dengan lebihan kaki seluar jeans saya itu. Takpe... kita simpan jer dulu lebihan itu... tengok sampai berapa tahun dia mampu bertahan.

7 comments:

Anonymous said...

kira lepas DIY jadi seluar lenjan di rumah lah kan... dulu masa anak dare aku siap buat rambu rambu tu.. kat bawah tu... selepas jadi mak dara.. aku tak verani, lawa benorr peha aku ni... auw

-wan-

iamja said...

hahahhaha.. aku tak banyak seluo jeans. ada 1 je kot. hahaha. lain semua seluo khakis. tentu mengancam ko pakai half jeans kat rumah..

Maya said...

aku pun ade jeans sekerat zaman anak dara dulu.. ya, siap rambu ramba juga.. muahahaha..

ok, yang tak sekerat pun ade rambu ramba gak hasil seretan selepar, konon rock sangat dah tu... muahahaha..

sekarang ni dah takde jeans sekerat. eh same lagi ngan wan.

rina said...

suar yang aku kerat pagi td pun dah kuar rambu ramba dia... aku kt umah memang pakai suar 'tak panjang' ni...

lg satu yg aku tingin nk buat... koyak kt peha... camana nk buat ek... ala2 bidai tak bidai tu...

- tety - said...

huhu lg selai ada kasi kt k.long dok?
aku pun ada 2 3 lai jeans yg dk simpan... dah bertahun x pakai... aku lak jenis lps beranak mmg beli stok suar lain... kalo dulu boot cut, skang lak skinny leg... :p plak tuh tiap2 kali raya mmg beli suar 'gegasi' raya... huhuh

rina said...

klong eh... yekot x ingatlah. aku duk plan dlm pala otak cam nk wat mini skirt ketat utk cik mek...

Mrs Amri said...

saya pun ada suar jeans versi x panjang yg rambu ramba....pakai kt rumah jekla pun sebab kaki ada parut hat jatuh longkang

 

Blog Template by YummyLolly.com