Pages

Wednesday, February 11, 2009

Mari Mengira

Jom kita mengira... walaupun berterabur ke laut... ke pantai sekali pun.



Time dia mengira dengan agak teratur... mama tak rakamlah pulak.
Sebab kejadian yang unplanned.
2-3kali suruh dia mengira.... mulalah dia buat perangai ngada2.

6 comments:

Maya said...

takpe lah.. dia sebut sambil senyum2 tu kire oklah tu...

cepat2 ambik pen & kertas dengar mek sebut no ape.. mane tau keluar esok.. muahahahahha....

..:: kami bercerita ::.. said...

hahahah...sakit pewut la dgr damia kira nih...huahuahau...takpe lama2 nanti mesti teratur la tu...arissa dulu pun cam gtu gak...time nak suh dia kira hanya masa naik tangga sahaja...

Anonymous said...

kkekeke... eee comellah damia kire.
masa aku bkk ni irsyad ade skali, kagum dia.. dah abis damia kire dia ckp atakk (kakak la tu, pelat kan)

-g

rina said...

maya : ishhh budak ni.

fiza : kt umoh naik lif... sbb tu lambat skit ajar dio ngira. hahaha. alasan.

g : nanti jumpa atakk sabtu ni yer...

wan said...

cute jer mek kira, macam budak besar doh la mek ni taww

rina said...

'budak besar' yang manja

 

Blog Template by YummyLolly.com