Pages

Thursday, February 05, 2009

Nak kata kembar tak...

Tapi kecik2 dulu memang banyaklah baju sama dengan Tety. Kadang-kadang design sama... tapi kaler berlainan. Tapi paling banyak sebijik sejibun sama.

Mesti saya akan dapat komen lagi dari Ja pasal saya yang sungguh fotogedik ini. Tapi Klong & Tety pn nampak cam "ek eleh apa hal minah ni... poyo jer". Padahal dorang tension sebab saya pandai berposing. Muahahaha.

Tempat kejadian dalam gambar di atas kalau tak silap kat taman depan stesen keretapi pmas.

Kejadian dalam gambar atas pulak di airport pengkalan chepa... hantar mama dan papa ke mekah pada tahun 1982. Kitorang adik beradik kena tinggal dengan Kak Ani sepupu kitorang yang umur hampir nak sebaya dengan mama. Maklumlah papa kitoangkan anak bongsu jadi anak2 buah dia memang dh besar panjang ler.

Raya tahun 1985. Giler lonjong Tetykan. Baju cekak musang time tu glamour habislah. Tety memang perangai ala2 tuan puteri zaman kecik2 dulu. Yelah dengan rambut yang panjang mengurai, tubuh kurus melengkung dan kulit putih bersih berlainan dengan saya yang sentiasa berambut pendek, gaya ala2 tomboy, tubuh yang ada sedikit gempal dan kulit yang kelat kesam.

12 comments:

Maya said...

alololololo...
sedih saya baca statement terakhir awak tu tau... jangan laa macam tu.. walaupun kadang2 saya terkutuk manja, tak bermakna awak buruk tau... saja nak.. mesra.... (jgn lupa goyangkan tangan & jari yer)

- tety - said...

huhu terserlah kejendolan aku... tp mmg byk kan baju sama.... NEXXXXXXTTTTT.... kalo x silap aku, ada 1 album yg aku simpan gambo kita yg pakai baju sama dahulu kala....

rina said...

maya : eh.. eh itu cite dulu. saya dh tak kisah dah sebab skang saya dah cun jelita dah... baeekkkk punya (kena tinggikan badan anda wpun x sama hampir2 sama tinggi ngan nubhan pn jadilah).

tety : aku pn rasa ada album tu... tp kt jiaslah. jendol ek... xpe... boleh belakon jadi puteri dragon horn & aku jadi the ugly duckling. muahahaha.

Ibu Ayra said...

k.na, sori pasal cute blogger award tu... kan k.na tagged saya... dlm list tu tulis ZZ... ingatkan org lain... bila tgk gmbr kat bkt bendera yg ada gmbr mama tu, baru ku tau ZZ tu rupanya diriku... hehehe... ingatkan Akak Ziana Zain ke, saper ke.... kalau tulis zizi, alert jugak...soweyy

rina said...

hahaha... itu kamulah.

Ibu Ayra said...

lama btol org x panggil saya dgn nama ZIZI tu... rasa muda plak...

wan said...

tegelak2 manja aku baca entry ini.. hihihihi

KV said...

hik hik..siap senget2 rina bergambar tu!

kaezrin said...

mmg kamu suke bergedik2 amik gambar..sbb tuh si auni cam gitu..:P

rina said...

wan : gedik2lah u ni...

kv : amik feel tu... tahan kentut.

elin : like mother like doterlah...

miesyamomei said...

huahuahua..fotogenik ko fotogedik???2 k.long n k.tety tgk g2 2..

iamja said...

aku dulu2 pun banyak baju sama ngan adik beradikku. aku lagi la.. 4 perempuan. baju sama.. kaler lain2.

 

Blog Template by YummyLolly.com