Pages

Tuesday, February 24, 2009

Turun Temurun

Dulu dia pakai...



Pastu dia plak pakai.



Aikkk pelik... si tomboy plak bergaya sakan dengan gaun kembang. Orang lain semua ranggi berjeans. Bell-bottom tu semua. Tak silap saya... kejadian ini di kem pengakap Kem Kijang or kat mana tempat pn saya tak pasti.

10 comments:

wan said...

muka bekerut macam tak redho je pakai gaun odz

KV said...

bakpo tok simpan ko damia? Ahahahah

iamja said...

tety macam muka mama ko la.. sebijik

rina said...

wan : tulah... aku rasa pn aku dipaksa pakai gaun tu... eeeiii apalah... i ni minah tomboy.

kv : 36thn nk simpan... mau tinggal benang2 jelah.

ja : sama ek ko npk...

- tety - said...

kiut giler baju tuh... made by maya x sei wt ko pesen tuh?? huhu

Ja, aku anak ayah daaaa.... hahahah

iamja said...

ekkk.. sape muka bonda? hehehe. tapi muka tety ada muka daddy gak. sesungguhnya bonda dan ayahanda korang mmg ditakdirkan bersama. muka sama.. jodoh panjang.. :)

apa la entry baju aku pi komen benda lain. hahahahha..

rina said...

tulah... nk kena mintak tol ni dari fuza... hehehe

Maya said...

muahahaha.. aku tanak buat camtu, karang rina mintak tol dr aku lak...

Anonymous said...

tuan empunya pakai lagi cunnn la.hehehe.

rina said...

maya : kalu ko buat camtu... bkn takat tol... pengeras, pelembut petals pun aku mintak. muahahaha.

anon : i mmg cun sentiasa. sapakah gerangannya cik anon ni yer...

 

Blog Template by YummyLolly.com