Pages

Thursday, April 02, 2009

Sungguh Nikmat Sekali


... dapat makan nasi ayam goreng berempah pak abu ni. pulak tu dah 3 hari tak menjamah makanan ruji saya ni. rindu sekali saya dibuatnya.

saya kononnyalah dalam proses untuk menhalau lemak2 yang sedang berkumpul di badan saya ini.

saya bernasib baik sebab ada geng untuk melakukan aktiviti ini. kira lagi bersemangatlah.

selalunya tok laki saya berjaya membuang 'roy' tapi saya... semangat saya tidak kentallah. selalu musnah di tengah jalan.




6 comments:

- tety - said...

hahah sama la aku, x kuat semangat... kompem failed tgh2 jalan... huhu

Anonymous said...

jom kita bertaebo.. (blom buat lagi.. mak piyed uols)

KV said...

rina, aku dah hampir 3 bulan tak ambik makanan ruji tu. Tp air manis kdg2 terbabas. Masalahnya, turun sikit je, pastu tak turun2. Sakit jiwa aku. Tp selagi masih kuat semangat, layan je lah. hihi

rina said...

tety : sekapal...

wan : takpun kita bertebu jelah.

kv : ganas mu kv... target nk turun baper kg tu...

intan said...

mana nk dpt nasi ayam goreng berempah pak abu ni?terliur la plk.

rina said...

kt lorong depe nga opis saya

 

Blog Template by YummyLolly.com