Pages

Tuesday, April 28, 2009

seluar kecik punya pasal

nampak jer muka saya petang semalam... terus cikgu nursery soal selidik saya.

"spender dora a.uni beli kat mana kak?"
"ada mak budak ni tanya... anak dia balik ngamuk2 kat mak dia suruh mak dia beli".
"mak dia cari kat jusco takde, belilah spender gambar bear... anak dia tanak pakai, nak dora jugak".



pencetus masalah spender dora cik mek ni.

dari dalam saya dengar cikgu nursery bagitau budak tu "dora, nanti cakap mak cari kat bran.d outl.et the curve spender dor.a tu ek".

ler... patutlah mengamuk2 nak jugak. nama dora rupanya budak tu. petang nanti nak soal selidik apa nama sebenar si dora.



updated
woweerina : betullah nama budak tu shahira idora... aritu pernah dia masukkan spender2 dora tu dalam beg dia... ayah dia perasan, bagi balik kat nursery. ngamuk2 cakap tu spender dia. hahaha. budak ni macam2kan.




10 comments:

Mrs Amri said...

cutenye spenderr...nk kirim blh ke? bukan utk saya ekk..utk kakak...

Mrs Noba said...

hahaha...dora nak panties dora jugak?
kiut..peer pressure :)

rina said...

azie : cakap kat mama kakak suruh mama cari kat BO the curve yer...

noba : tulah psl...

ummizz said...

padanla dia nak sangat.. nama dia dora..
haha.. comel spentot tu

rina said...

has : hannah mesti ada spentot strawberry shortcake kan... hehehe

Wan said...

speder pun nak berebut budak2 ni.. ish ish ish..

kirim spender dora.. untuk mak budak... seme nak kirim ekk.. saje jelah tu.. tp felt series.. aku nak tau...

mimielola said...

Saya kena baca 2 kali part ayat "Dora,.....The curve.."

- tety - said...

kiuttt jek...
abang punye ben 10 x de ke?

rina said...

wan : aku gelak jer boleh tak... hahahaha.

lola : cam belit2 eh...

tety : abg dh ada ben10

Aiza Azril said...

hikhik sama mcm ayin nye suar kecik....alia pula siap beli yg HSM punyer....;)

 

Blog Template by YummyLolly.com