Pages

Friday, April 03, 2009

Perlu Dijadikan Aktiviti Wajib Setiap Bulanlah

... untuk menghilangkan tension di tempat kerja dan juga di rumah.

1st pit stop... thanks Hajjah sudi open table.


7 orang yang berjaya menghadirkan diri


takkan Mak buyung booking Jangan Tegur plak...


tak pernah2 buat perangai tak senonoh camni. takpe janji Luke Brandon handsome giler. langsung takde kena mengenakan.


masing2 duk berangan nak jadi macam Rebecca Bloomwood.


"Cukup ke 4 ketul coklat Upin & Ipin. Belilah banyak lagi" tutur Hanis kepada Linda


inilah 2nd pit stop kami setelah puas gelak mengekek2 tengok Confession of Shopaholic.


persis modelkan kawan2 saya ni semua, lebih2 si tukang jahit itu.


eh... eh... memang meroyan.


2 kali snap memang tido manjang si ja ni...


posing tongkat dagu lagi mak budak tu.


kami sebaya...


minah yang last minute dapat menghadirkan diri. time ni Tety, Elin dan Hanis dah berundur diri.



woweerina : nak kena adjust setting untuk indoor ler.




14 comments:

Unknown said...

mak setuju! dijadikan aktviti setiap bulan. biarlah sekadar 2-3jam pun cukup berharga. tapi tadi mmg best...bkn senang nak jumpa MJ tanpa kehadiran 'askar-askar wataniah' hahaha.

lin muncul gak ye. mmg kena jumpa lagi sbb garmin blom setel

Unknown said...

nyah...upload dlm facebook skali. yg elok, tak elok semua buh. utk kenangan hahaha

rina said...

mmg... segar ceria jer rasa xtvt. kalu tak kelam kelibut ngan askar wataniah...

orait... nanti mak uplaod kat FB

iamja77 said...

tula.. aku pun happy. lega dan puas hati.

wan said...

Arghhhhhh

- tety - said...

setujuss... jumpa jumpi hari jumaat pun boleh gak...

Maia said...

ya.. saya pun setuju..

iamja77 said...

lain kali jgn cakap 1 2 3.. sure aku tido dalam gambar... ahhahaa.

rina said...

ja : kan.. memang syok.

wan : ala kuci kuci... bak kata hanis, ckp jer bila nk mai kl... akan kiotang buat 1 outing khas utk mu konzzz

tety : x jumaat rabu pun syok gak.

maya : saya pun

ja : lenkali kena kira 8 9 10 terus

kaezrin said...

kakakaka..kalay x cuti pun lunch hour ker apa ker..lenjan aku try kuar awai gi klcc ker ampang park ker..

Rina nnt aku cilok gambar yek..

Anonymous said...

tak terucap dek kata2...

kaezrin said...

aku x update lg blog kisah ni..nnt akak update....

eiza said...

jeles jelesss grrrr

lyein@sikudus said...

aku pegi di saat akhir...huhuuh..layan je...

 

Blog Template by YummyLolly.com