Pages

Monday, April 06, 2009

2 Hari MC

bukan saya... tapi anak teruna saya.



sakit gigi sebab 2 gigi geraham dia baru nak tumbuh.
bibir dia bengkak sebab terhantuk pagar tangga kat sekolah agama.
dan ada sedikit demam.

semalam memang makan nasi bubur jelah dia sebab rasa sakit bila nak mengunyah.

kesian anak mama.


woweerina : gambar hasil tangan my talented friend, maya.




4 comments:

wan said...

ala kesian.. mmg sakitlah esp kalau tadak ruang kjat gusi tu..
tapi adib mesti ada ruangkan...

mamalong said...

ari sabtu aritu mcm ok jer.bila kena ni?

rina said...

wan : tatau nk ckplah ada ruang ke tak... tp gigi yg nak naik tu dh npklah sikit2...

klong : since jumaat lg dia duk sakit gigi cuma x sakit sgtlah. bengkak bibir sabtu tu cam bernanahkan... pagi td cam lagi besar... tu bwk p klinik. tp doc ckp dah kering luka dia. hopefully oklah.

- tety - said...

huhu siyan kt boy...
get well soon.... arini mc lg la eh...

 

Blog Template by YummyLolly.com