Pages

Monday, April 20, 2009

Kenangan Yang Terindah

rasa macam pernah letak jer gambar ni kat sini. tapi takpelah... layan. lagi dan lagi dalam mukabuku saya.

March 15, 2002


June 1, 2002 (mau tak bunting pelaminkan... muahahaha)


June 3, 2002




woweerina : moyang tok laki saya telah kembali ke rahmatullah pagi td. rasanya umur dia dekat 100tahun kot.
al- fatihah untuk mok saadiah.






9 comments:

Cikummi said...

berbaza bila dah ngandung tu nampak tombam badan ko odzz.. ayu baju putis tu, i like...

Cikummi said...

chop.. yg baju putis tu muka ko macam seoarang pelakon.. ish nama tatau plak..

KV said...

al fatihah untuk arwah moyang.

Lama nya dari nikah ngan sanding. Kita org punya beza 4 hari je. Haha

Maya said...

wan.. aci tak aku cakap cam lisdawati?

hehehe..

Ibu Ayra said...

lain la muka k.na masa nikah tu... muda 10 thn, hehehe...

thanx coz undi ayra...

rina said...

wan : bj putih tu ada lg dlm simpanan aku... nanti nk try posing gaklah suatu hari nanti.

pelakon... sapa.. erra fazira, ct nurhaliza, maya karin hrmmm sapa lg ek yg cun2. muahahaha.

kv : dh x sabar2 nk kawin ni lah bahananya. muahahaha.

maya : lisdawati ke... yeker...

zz : kna pn suka tgk gmbr masa nikah... mekap dia tu yg cun.

iamja said...

waa.. cunnya anda pada tarikh 15 March 2002 itu. Tapi salute walaupun ngandung masih boleh pakai baju kahwin tuh.

alfatihah kat moyangmu...

[M.u.N.E.y] said...

ingt g msa k.na nikah, dh siap2 mekap trun bwh...wah smua tkejut sbb len sgt2 n mcm cina sket....

rina said...

ja & muney : auwww...

 

Blog Template by YummyLolly.com