Pages

Monday, April 13, 2009

Rindu Sama Dia



rasa nak gigit2 jer...



dulu semangatlah badan dia jugak...








9 comments:

mimielola said...

Ya ALlah!!! BAm bam!!!

lyein said...

aku jua merindui dhia di waktu bb...rs tembam walaupun sebenonye kuruss...

ape lg nokss... on lah no 3..huhuhu

rina said...

lola : skang dh ilang bam bam dia...

lin : hanya gelak mampu aku bg kat ko... hahahaha

wan said...

yer, pipinya setambun.. tp baru ni aku tgk pipi dia masih labuh jugak waluapun tak selabuh ini odzz..

aku dah terasa rasa rindu dengan bau baby tapiii...

- tety - said...

pipi mek loni kena kaver dek rambut die... hehehe muka die nmpk sket jek...

KV said...

dulu pipi labuh kan.

Mrs Amri said...

gambo hat no 1 tuh..kalau dpt kat aku mmg aku lempang2 budak nih...adoiilaa...bucuk..bucukkk...mbamm...

Ibu Ayra said...

gambar no.2 tu bolat... k.na, nak tanya sket... mcm mana k.na bgtau x-bb sitter masa dah xnak antar kat dia n nak antar gi nurseri...? plss help mee....

rina said...

wan : ko nk suh aku ckp apa kt ko... hehehe.

tety : yelah sbb rambut topi keledar.

kv : ikut mama doang pipi labuh.

azie : sib baik time tu aku x bwk dia jumpa ko... kalu tak abis kena lempang ngan macik azie.

zz : ckp direct jer. hehehe tp bkn kna yg bukak mulut... a.nasrun.

 

Blog Template by YummyLolly.com