Pages

Monday, April 20, 2009

best jugak layan

ntah macamana terjebak dengan cerita ini.
saya ni jarang betul jenguk tv1 mahupun tv2.
ntah macamana tertengok cerita 'Gelora Di Hati Sara'.
ulangan hari sabtu dan ahad.
best jugak layan cerita ini.
cerita ni dah lama.
akhir 2008.
suka tengok asrul lakonan rosyam nor dan sara yang dilakonkan oleh fauziah latiff.
selain suka dengan syahrul dalam 'Cinta Untuk Ain'...
saya pun suka dengan asrul jugak.
fauziah latiff pn not bad jugak berlakon. oklah... takdelah kayu dan poyo.


woweerina : camana ek perasaan isteri rosyam nor tu... kalau saya... adoiiii






5 comments:

iamja said...

aku pernah tgk sekali.. syok gak.. oo ulangan sabtu ahad ekkk.. weekdays hari apa dan pkl baper?

rina said...

wdays dah abis dh. cite ni bln dec08 lg. 26 episod jer. sabtu-ahad tv2 kol 6ptg.

Wan said...

aku mmg tak mengikuti hmmm... tv dan aku bukan lagi sahabat karib. Wah gitu.

kaezrin said...

aku mmg x layan la x sempat gitu

rina said...

wan & elin : aku dh abis khatam gelora di hati sara senin lps. tgk kot u-tube. sib baik 26 episod jer...

 

Blog Template by YummyLolly.com