Pages

Tuesday, April 14, 2009

dan rindu saya juga kepada si dia

memang anak2 saya jenis zaman kecik pipi semua labuh2. tapi usia meningkat sedikit sebanyak kelabuhan pipi akan berkurangan. dorang ni pipi jer labuh... tapi badan tak montel. itu pasal kadang2 orang ingat anak saya jenis yang bersemangat waja tapi sebenarnya tidak. pipi labuh memberi impak kepada satu badan.















5 comments:

iamja said...

alolo lo adib. paling suka tengok adib masa baby. tp2 anak2 mu mmg photogenic la rina..

Anonymous said...

aku ingat masa ni betapa adib minat giler kat pooh kan? kan?

- tety - said...

adib skang badan kurus pun pipi ttp menten bolat... huhuhu

Ibu Ayra said...

lekukan cinta tu jugak yg membuatkan budak2 nih unik...

k.a, tanya sket. camana nak letak signature tu... k.long dah buat signature tu tp x tau camana nak letak kat blog.

rina said...

ja : mekasih byk2 ja for the puji2an itu.

wan : yup zaman x macho mmg peminat setia pooh.

tety : pipi dia labuh sampai skang aku rasa... cuma tahap labuh tu kurang sikitlah.

zz : hasil pahatan papa doang. signature dh jwb kt ur blog.

 

Blog Template by YummyLolly.com