Pages

Monday, April 13, 2009

Sungguh Langkah Kanan

walaupun saya bukan pengguna tegar tudung a.riani... tapi suatu petang di minggu lepas saya terbolos ke ar.iani selepas berkenan dengan tudung yang Tety pakai.



kebetulan petang itu abang photographer untuk suratkhabar Metro Ahad sedang membuat photoshot dengan isteri pemilik ari.ani. lawa dan muda betul puan farah kita ni.

jadi kami2 yang berada di a.riani turut terkena tempiasnya jugak... kami diajak untuk bergambar bersama2. patutnya ada gambar Tety dengan Pn Farah sahaja... tapi tak disiarkan dalam Metro Ahad. Nasib baik gambar ramai2 dengan pelanggan yang lain ada... sebab itu jelah gambar yang ada muka tak glamour saya ini.

oh ya, awning baru ar.iani ni cun sikit kalau nak banding dengan yg lama saya beli.






14 comments:

Ms Lola said...

Lawa dia. I first time nmpkmasa gmbr yg MAwi-EKin kawen kat Palace of GH tu

iamja77 said...

aku nampak muka ko.. waa.. kena tempias nye sakali..

Wan said...

awat pegang selai je odzz.. tgk tet tu siap berhelai dia tayang.. p/s- yg mana satu pn farah tu

rina said...

lola : mmg lawa. dh ler baru 29thn. kulit dia gebus jer.

ja : tempias yang menguntungkan...

wan : yg pakai kurung moden kaler ijau/biru tu... aku pegang 1 sbb beli satu... tety beli 4 aritu... hehehe

KV said...

bersungguhan aku baca citer pemilik ariani tu. Dia dulu masuk dewi remaja kan?
tp tak sangka ku lihat wajah mu. Hihi

intan said...

orang desa petaling mesti jeles coz dia yang banyak collection tp no chance bgambar n masuk paper.hehehe

yati abdul said...

waa..glemer geng mj now..heheheheeh...mmg cun si farah tu..tinggi kan dia..

Maia said...

wah sume kaum kerabat / diri sendiri mj dah masuk paper / magazie / pamplet nih.. makin maju..

[M.u.N.E.y] said...

huhuhu meroyan kamu semua ni...
ore desa petaling siap beli dua set metro ahad....

rina said...

kv : tulah kejut gak mu perasan gak muka aku yg 'cute' itu. ooo masuk dewi remaja ke... org dh cun.

klong : fiza ada sekalilah dale gmbr tu... x perasan ke. hok pakai tudung pink tulah fizaben. tepi farah lg dia duk tu.

yati : tinggi, kurus, cantik... complete pakejlah.

maya : u jgnlah camtu...

muni : tu dia... siap 2 set lg tu beli.

lyein@sikudus said...

napelah aku tak ikut erk..kalo tak kompom leh join d club..wakakak...

- tety - said...

tu la mmg cunsss si farah tuh... untung, muda2 dah sukses! syok!

Crazee Choc's said...

saya pun baca gak the star tu... lawa sungguh farah haryani tu.... sepadan dgn dia tokey ariani

wah2.. untung korang ek?

BTW... u yg mana satu?

rina said...

lin : xpe... next time kita p 2geder2. mana tau beli byk dpt diskaun byk.

tety : kan... tuah badan dia.

marisa : metro ahad yang... saya yg plg 'cun'lah. hahaha

 

Blog Template by YummyLolly.com