Pages

Thursday, April 30, 2009

saya ter...

di k.lcc tadi...

saya terbeli ini... nikmat sekali. sekali ngap jer sebab saiznya yang cinonet.



saya terbeli ini... saya paksa orang yang duk mengaku dia gemuk jual kat saya sebab saya malas nak buat lawatan kt MC walaupun hanya beberapa langkah dari foodcourt tempat saya makan fettucine carbonara yang sungguh tidak sedap itu.



saya terbeli ini... gara2 saya nak buat kelas lukisan di mata saya. ada 3 warna.. dijual dengan harga hanya RM30. sti.lakan nak tutup kaunter kat malaysia.









8 comments:

Mama 3H said...

tgh berym dgn sapa tu cik puan rina? hahaha

Wan said...

dengan saya la.. sapa lagi..
eh bukan.. Ym saya tak on..

stila nak tutup ek.. awat la nak tutup.. rugi jer.. ( padahal aku tak pernah beli pun... )

rina said...

tak ko... maya... lin... atau tety

rina said...

wan : rindu saya nk borak ngan awak. aku pn tatau naper doang nk tutup... dengar td ckp, shipment baru akan sampai lg ptg ni... kira nk perabis stok giler2lah tu

iamja said...

au tak on ym hari ni.. sibukzzz..

cantik kan beg MC itu. comelll sangat.

lyein said...

kerana ko rembat dgn berhemah beg mc aku tu, spi kesudah aku tak bli beg mc tu..huhuhuh

tunjukler mata mu yg telah ber.s.tila itteewwww...

lps ni nk bli stila kena g US ler plak

- tety - said...

cunss casing stila hk mu beli...
aku punya arit x cunss babtu kena carik casing lain... heheh

p/s: linda... tuh mcm gambo aku ank branak jek tuh... aku x penah bukak max tingkap ym... secoet yg mampu jek la... huhuhu

rina said...

ja : sbb comellah aku rembat ngan lin.

lin : ler ko x g beli ke... xpe ko ari2 pergi klcckan...
eh nk tgk ke hasil stil.a aku... jap aku email

tety : tu icon ym akulah tety..

 

Blog Template by YummyLolly.com