Pages

Thursday, April 23, 2009

sesungguhnya saya amatlah gerun

memang gerun nak pegang adi.b irf.an zaman dia dalam pantang. sungguhlah cinonet sekali



mama dan papa dia pun masih lansing menawan lagi. adoiii masuk bakul angkat sendiri yer kawan2. ad.ib i.rfan belum pun lagi 40 hari tapi papanya sibuk nak bawak dia balik ke KL.




woweerina : mu tau tak tety... semalam aku tanya cik mek, ni siapa... nak tau apa dia cakap... 'enek'... opah dia kenal dan umienya tidak dikenali oleh anak sedaranya. tua sangat ke muka mu dalam gambar ni ek... hrmmm.






7 comments:

ummizz said...

skrg adib irfan dah membesar dengan sihat...
awat mu skrg asyik flash back aje :P terkenang masa dolu2 ya

miesyamomei said...

alaaa..salu auni knl je umie die..

iamja said...

sebab rina kan benjamin butang..has..

Wan said...

adib lahir awal kan?
sama pesen dgn ih, x sampai 40 hari dah angkut aku balik gak.. rindu kat anak bini.. auww

- tety - said...

rina dah rs die makin tua kot... tu sokmo dk flashback.... hehehhe

huhu mek ckp x brapa nk betul lg bunyik die, mama die yg over interpret... :p
dah kena kensel nk oder baju utk mek, ateh proceed utk aina soang jek la, dah kata ateh nenek.... hahaha

rina said...

has : ntah ler... aku suka tgk gmbr lama2... cam menggamit nostalgia gitu. hahahaha. pdhal gmbr latest dh jarang amik pn.

syamimi : sbb umie zaman kecik x cun lg kot...

ja : makin byklah butang aku kt umah tu...

wan : yup... 37wks dia dh kuar. bukan rindu kt mak sgt pn... kt anak tu yg dia rindu maklumlah anak 1stkan...

tety : hahaha mana aci kensel weiii. tp mek tu mmg ala2 blur sikit psl benda ni. kdg2 malu jer naik lif ngan dia. dia jenis suka tegur org dlm lif. npk jer laki tak kiralah baya papa dia ke muda dr papa dia... kompem akan jadi 'atuk'lah. selamba badak jer panggil 'atuk'.... adoiii

miesyamomei said...

wahh..nmpknye umie skng cun la..xgitu??hahhah

 

Blog Template by YummyLolly.com