Pages

Monday, April 27, 2009

agak-agak apa yer...

gambar terpaksa di'blur'kan atas sebab2 yang tak dapat dielakkan. poyo memang poyo.



semangat sedang membara... jadi layan jelah. jadi tak jadi belakang kirakan.



woweerina : saya dah bukak rumah khas untuk saya menempatkan hasil kerastangan saya. ini semua pembela ikan dolphin tu punya pasallah... ada ke patut dia linkkan rumah ni dekat gudang kreatif dia. sungguh tidak menepati ISO.







11 comments:

KV said...

wah, rina sungguh mu kretip. Aku pun nak buka blog la utk kerastangan tudung aku. Hihi

kaezrin said...

rina aku tahu benda apa tuh..,.buat lah utk aku..:P

rina said...

kv : sila2... nanti senang nk refer.

elin : boleh tak aku kasi alasan... aku xde size hp canggih mu...

Wan said...

canggih ni, nak kirim kain felt odzz?

Maya said...

ok laa.. ok laa..

aku yg bersalah..
janji tak ku endah..
terperangkap ku dengan bisikannya..

bebaskanlah aku
dari dibelenggu..
dari pintu kaca yang.. yang.. yang ape eh? lupe plak..

tapi apesal diblurkan? atas sebab keselamatan ke?

rina said...

wan : boleh aja... ckp nk kaler apa... kt penang susah dpt eh. tp online pn byk jual felt ni...

maya : lagu apa ni wokkk. saje suka suki sebab baru dload photoscape.

Maya said...

lagu tok ki..
eh.. hari ni nn menyalo dan buleh klik berkali2..

miesyamomei said...

nnt leh wak ko mie so..hahhaha

- tety - said...

byk tuh mu wat.. sume bekground kaler itam eh?? kalo wt kaler fink kompem syamimi lg teruja tuh... huhuhu

rina said...

maya : lagu tok ti ke... tajuk apa tu. cam x penah dengar jer... or td mu nyanyi sumbang... sila klik berkali2... terima kasih saya ucapkan.

syamimi : weiii duk practical buleh online ko... syok tu. nati kna buat tema pink deh. bui size hp... senang nanti nk agak size stokin.

tety : yup semo itam. 1kpg felt aku beli buleh 3 ketul stokin. bodi pink xleh... cepat kotor nanti.

miesyamomei said...

buleh..tp xd ym r..agak bosan..
1st day yg buhsannnn

 

Blog Template by YummyLolly.com