Pages

Friday, April 17, 2009

Sesuci Bayi Yang Baru Lahir

tajuk sepoyo-poyonya.




inilah kawan 'sekongo' saya masa belajar dulu.


woweerina : lunch tadi saya terjah reject shop the weld. dah nak tutup dh kedai tu. semua barang dijual dengan harga less 50%. saya berjaya ambik 1 helai tshirt utk saya, 1 helai utk syamimi dan 2 untuk cik mek. dah tak banyak choice.








9 comments:

Maya said...

ahahaha... suci yer?
uurrrmmmm...

wan said...

sekongo ittew macam lepat stroberi ke odzz

rina said...

maya : betul i x tipu...

wan : mentang2 ko duk italy... dh x ingat kat lepang pisang dah yer...

Mrs Amri said...

lepang pisang tuh nate ape odzz? ala2 lempeng ker?...kekeke

ummizz said...

hahaha.. aku pun masa dok hostel, wajib ada gambar pakai telekung reramai macam ni

Ibu Ayra said...

k.na, jom undi ayra...

http://damiaqish.blogspot.com/2009/04/vote-for-them-baby-cute-contest.html

baby girl's 2nd batch no.23...
kasi 5 bintang tau, hehehehe....

rina said...

azie : hahaha anak banaklah tu.

has : ko pn ada gak eh... yelah otak dh tepu studykan... hahaha

zz : orait

miesyamomei said...

wah...saye nmpk nm saye d c2..ni xsabar nok g kl nex wek ni..

rina said...

ooo minggu depe ko mai kl...

 

Blog Template by YummyLolly.com