Pages

Tuesday, April 28, 2009

rupa-rupanya kat sini pun ada

lain kali tak perlulah lagi saya menghayunkan langkah ke amp.ang par.k untuk membeli felt sebab kedai area rumah saya pun ada jugak. dan harganya sungguh murah sekali. tapi pilihan warna agak kurang.

betullah maya, saya beli butang 2 lubang kat kedai area rumah saya. malam tadi saya telah meroyan tengok butang2 tersebut. sampaikan amoi kedai tanya saya "cikgu ke..?" "ehh taklah, kenapa?". "ingatkan cikgu... nak ajar budak2 kenal colour".








11 comments:

iamja77 said...

muauhahahah.. cikgu nak ajo kaler kaler... budak umo 2 3 tahun skrang takyah ajo butang utk kenal kaler. sendiri dah pandai.

aku nampak butang tuh macam ceklat M&M saje.

KV said...

haha..makin kronik ni!!

kaezrin said...

wheyy aader satu benda aku nk suh ko buat...vleyy ker...nanti aku habaq ok...

rina said...

ja : hahaha tulah psl. cam adib aritu bajar warna2 ni dari power rangers...

kv : masih kenal diri lagi ni...

elin : adoiii kecut perut aku dengar... nanti bgtau

- tety - said...

giler meriah!! kompem aku singgah ptg nih... erkk tp aku nk wt apa ek kalo beli benda2 alah nih... :p

hahha elin. nk buh bunga nk tepek kt tudung muna eh?? cunss tuh....

wan said...

nak kirim... berapa harga? nanti aku bank in.. kira meter ke?

s.y.a.m.i.m.i.e said...

suke la tgk button colorful..sooo meriah

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

hehhee...iye kan ajeeee...if not mesti berjele die tanye lagie macam2 hehehhehe...

rina said...

tety : buat pekasam pn ok gak.. mana tau satu hari nanti dia tukar jadi wang mas. aku pn beli byk2 tu pn bukan tau nk wat apa gak.

wan : email akulah konz... pening pala aku nk ingat balik brg mu nk kirim.

syamimi : mcm cokelat m&mkan...

verde : rasa nk menjerit2 jer masa dia tegur tu sbb masa tu tgh kusyuk kira butang...

yantz-yeem said...

salam ziarah,
jom join contest kat blog saya...

@ju said...

salam perkenalan,
boleh kirim beli....baru nak mencuba nih....terpengaruh ngan blog ni dan blog-blog krafters(betul ke perkataan ni)yang lain......heheh..

 

Blog Template by YummyLolly.com