Pages

Thursday, January 22, 2009

Lekukan Cinta

Lagi 2 gambar yang diambil dalam kotak gambar. Actually ada 4 kpg gambar yang berlainan. Lagi 1 ada dalam simpanan tok laki. 1st time gak tu dia simpan gambar dalam wallet dia.

Komen dari Datin Fuza "jap nak tambah lagi.. comel plak nasrun senyum.. :D" buat saya tersenyum

Kalau awak nak tau... saya memang terpikat dengan senyuman tok laki saya itu. Lebih2 kalau dia senyum akan keluarlah apa orang panggil tu ek... lesung pipit gak ek. Sebab setau saya lesung pipit kat pipikan. Tapi lekuk yang tok laki saya ada kat tepi kiri kanan bibir dia.

Dan lekuk ini juga diwarisi oleh kedua2 anak saya. Eeeiii geram jer saya tengok.


p/s sudah lupa apa yang menyebabkan cik mek molek itu bermasam muka.

11 comments:

iamja77 said...

Jap aku tingat lagu Elite.. "ooo manisnya senyumanmu.."

Ku rasa...satu dunia sudah mengerti perasaan ku ini
Mengapa oh! mengapa takkan kau sedar ku mendampa
Ataupun...dikau sengaja diam berpura memendam rahsia
Segeralah oh! segera ku tahu kau hanya bermain masa

Semakin sering kita bertemu
Semakin terpaut rasa cintaku
Hari demi hari ku tetap menanti
Namun mula mula langkah pertama

( korus )
Mata bertentang mata adakah kau terasa
Cinta kian memekar dihati kita
Kau istimewa paling utama yang satu
Betapa manisnya senyumanmu
Debaran penuh makna kelu tidak terkata
Sering kali terjadi bila kau disisi
Namun yang pasti membuat ku jatuh hati
Oh! manisnya,manisnya senyumanmu

best plak lagu nie. Sat aku nak cari MP3 dia nak dengo lagu lama...

BTW, mmg cute la senyuman tok laki anda bersama dgn kemanisan muka anda. Menyebabkan anak2 anda mewarisi kecomelan dan kemanisan kedua ibubapanya.

Aku baca entry hang nak gelak pun ada sbb sungguh bagus ko berterus terang. .. itu yang best utk aku kasi komen. Aku patut buat entry, apa yang best pada tok laki saya dan saya jatuh cinta.. good idea.

Mama 3H said...

cececece...pepagi lagi puan fuza kita dah menyanyi :D

tp betul lah..senyuman tok laki mu dah diwarisi 2A...exp..adib :D

ps : tu kat dahi nasrun tu..ezema dpt menyerang ke?

Mama 3H said...

dpt pulak...typo...aku nk tulis dtg huhu.

Unknown said...

pehh lekukan cinta. dasat title entry hahaha

KV said...

lekukan cinta beb!

Mrs Amri said...

kja...dah puas menjerit lam keter pastu nyanyi plak ek...

rina...cantik gambar2 nih...

rina said...

ja : mmg syok lagu elite ni kan... ok... ni kira taglah ek. apa yg best pada tok laki saya dan menyebabkan saya jatuh cinta pada dia.


linda : a'a ekzema. kejap surut... pastu pasang balik. sian tok laki saya.

hanis : sekali skala nk bernapsu napsikan. hahaha.

kv : itulah beb...

azie : u like ke... if u like... i like sama. tq banyak2. hehehe

- tety - said...

huhu aku tgk tajuk... dk pikir amenda lekukan cinta nih... huhu skali lekukan cinta tok laki... aku x leh nk puji2 kt blog, pogy sokmo tgk blog aku sbb aku dah set kt peberet.. die sokmo tgk apa bini dk merapu raban.... hahahha

rina said...

nasrun pn tau blog aku ni... tp aku tataulah dia bukak ke tak sebab dia kureng amik pot bab2 camni...

s.y.a.m.i.m.i.e said...

org len dh comei lote senyum,auni lak slek..mase jah muko..apa daa

rina said...

x ingat doh gapo hok x keno nga dio tu. semo gambar muko dio mase cetung jah...

 

Blog Template by YummyLolly.com