Pages

Thursday, January 29, 2009

Cutie Pie

The rules of this award are:-

1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda



2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda

Mrs Noba... yang mana saya tidak tahu nama sebenarnya tapi saya sangat suka menjenguk 'rumahnya'.

3.Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih pemenang seterusnya...

Fakta lagi. Hari tu dah berfakta fakti dah. Layan...

1. saya merupakan anak ke 3 dari 7 orang adik beradik di mana saya ada sorang kakak dan sorang abang yang mana abang saya itu orang duk panggil dia 'Adik' walaupun beza umur antara kami hanyalah 4 tahun.

2. masa zaman remaja dulu kala... saya sangat suka lelaki yang nama dia huruf A. antara selebriti yang nama dia start dengan huruf A saya minat ialah Azhar Sulaiman, Andre Agassi, Aaron Kwok... ini jer yang saya boleh ingat balik.

3. 1st time saya tengok wayang masa saya form 5... tengok cerita Abang 92 yang mana heronya adalah Azhar Sulaiman.

4. berkisar lagi pada fakta no. 2... sebab itulah masa tok laki saya nak mengusha saya di zaman sekolah menengah dulu saya bolayan. yup... tok laki saya adalah senior saya 1 tahun. yelah sebab nama dia bukan bermula dengan huruf A kan. poyo sepoyo2nyakan.

5. kalau korang perasaan... sebab itulah 2 orang anak2 saya nama doang bermula dengan huruf A.

6. saya pernah membuat practical trainning di NSTP kat Jalan Riong tu. saya ditempatkan di Advertising Dept. 6 bulan saya duk ke hulu ke hilir dengan staf BH, HM dan NST membuatkan saya sedikit sebanyak mahir tentang selok belok kolumpo ni.

7. saya hanya bekerja di 3 buah company sahaja buat masa sekarang. saya tak suka melompat ke sana sini dan saya juga takut untuk menghadiri interview. seram sejuk dibuatnya.

8. manual dan automatik... dua2 saya boleh bawak. vrooommm.

9. bab2 caj pasal hp i.e caj utk sms, buat call, mms or video call memang saya kurang arif sebab hp saya dibiayai sepenuhnya oleh company tempat saya bekerja. jadi buat apa saya nak ambik potkan. bil hp saya pun tak pernah saya tengok.

10. cerita yang boleh membuatkan saya berjaga malam hanyalah Desperate Housewive.

dan pemenang seterusnya untuk award cute ni adalah...

- geng2 MJ,
- Syamimi,
- KV,
- ZZ,
- dan sapa2 yang baca blog ini.

6 comments:

MN said...

erk, saya tak pernah cari keje lain.
dah nak dekat 7 thn saya kat kompeni skang nih...
ada rasa mcm nak keluar cuma tak cukup kuat!
camno?

rina said...

wah... lg teror. selagi pueh hati ngan co skang... layan jelah duk situkan.

Maia said...

saya malas nak pikir lagi tapi award tu sangat cute... kopipes yg hari tu buleh ke?

nak bgtau juga, saya sama teror dgn mrs noba.. heheheh..

rina said...

kopipes yg lps ke... taram jelah. hahaha.

hehehe... ko dh baper thn ek keje co skang...

Maia said...

heheheh..

lapar pulak.. bosan ari ni..

tahun ni yg ke 10 yer... kekekke...

Mrs Amri said...

No. 8 tuh sama terror ngn saya gak...

 

Blog Template by YummyLolly.com