Pages

Thursday, January 15, 2009

Teringinlah

Saya memang teringin nak bergambar dengan pakai gaun2 pengantin yang kaler putih... off white or krim camni. Maklumlah masa kawin dulu tak berkemampuan nak berposing kat studio... pakai baju pengantin 5-6 pasang.

Copy paste camni pun jadilah...



Sekali tengok cam bapuk pun ada... cam hantu pun ada.

Oh ya... Tety yang bagi link untuk buat gambar meroyan ini.

10 comments:

- tety - said...

hahhaha... kena edit gambo mu dulu la kot baru cunsss....

try la hk lelain lagik...

Yan said...

betul laa.. teringin nak pakai gaun camni.. dalam mimpi jela la ni.. kekekeke..

KV said...

wah rina, seksi nyo!!!
wahahaha

rina said...

tety : malaslah aku nk cari gambar2 dulu kala.

yan : ada gak geng teringin. mlm ni pakat mimpilah kita.

kv : i tak seksi uuuu

kaezrin said...

kakakak sib baik pernah merasa..kakakakka....

Mrs Amri said...

cun ler rinaa...

iamja said...

Terkejut beruk aku tadi..sbb aku tengok gambar dulu baru baca kan. Dalam fikiran aku.. peh.. cunnya ko rina. Bila ko ambik nie? Apasal bedak ko tebal sangat.. sbb nampak lengan gelap akibat lampu la tuh. Bila dah baca.. salin dan tepek rupanya..

Mama 3H said...

aku pun ada gambar pakai gaun camni masa kawen hehe

ummizz said...

haha, terkujat gak aku sbb nampak rambut palsu tu lagi besar dari kepala nko. mcm nak terjatuh pun ye..

misyamomei said...

kaloh rmbut auni

 

Blog Template by YummyLolly.com