Pages

Thursday, January 22, 2009

Putih itu Suci



Mudah2an semua dapat berikan kerjasama yang baik.

Setelah 1-2x duk re-scheduled... akhirnya ke Tugu Negara kita Sabtu ni.

Nantikan update dari saya.

9 comments:

Maya said...

ohh.. tema kaler putih eh...
musti semua nampak suci nanti..
heheheh..

iamja said...

wahh boleh pakai masa 14hb nanti. ke agenda lain?

- tety - said...

x sabar nk tunggu output die... hahhha kompem cuns nih...

rina said...

maya : sesuci... alah aku lupalah lirik lagu raya CT tajuk nazam lebaran tu.

ja : ni utk photoshoot sabtu ni tapi akan diulangpakai utk 14feb nanti gak. hahaha. save bajet.

tety : tataulah tu...

Anonymous said...

waa syoknye.. mu mmg rajin amik sesi photo begini. baguz. gmbr bleh disimpan smp bila2. kannn...

g-

iamja said...

oooo.. bestnya. rajin korang buat photoshoot. adakah photographernya yang ambik gambo masa besday damia hari tuh???

rina said...

g & ja : yang ni aku dapat free masa masuk contest ngan thelilcaliph aritu. ps ngan zubye... hat dhia si lin sokmo duk berposing tu.

Hana said...

tak sabar nak tengok resultnya...

iamja said...

oooo.. mesti cun. tak sabar nak tengok. tgk gambo lin pun dah cun.

 

Blog Template by YummyLolly.com