Pages

Friday, January 16, 2009

Kompius



Kenapa muka Aun.i Dam.ia nampak macam muka budak laki ek... Padahal dah siap bertocang bagai. OOoo mesti sebab dia pakai kemeja abang kot. Minah ni kalau boleh nak pakai baju Ben 10 abang. Mainan pun kadang2 dia lebih cenderung mainan budak laki. Nasib baik sekarang ni asyik main ngan favorite anak patung dia...



Pantang hilang dari pandangan mata... terus tanya "Abby anna...?"

6 comments:

Hana said...

eh takde la... rupa girl abih daa...

iamja said...

mcm girl la.. tapi mata damia mmg sepet. nak kata ko ngandung tgk citer korea tak gak.. mungkin kat pejabat ramai orang jepun tak... kenan la katakan. tapi tetap nampak girl la..

abby = baby la ekk.. bukan abby abadi la kan.

rina said...

hana : yeker...

ja : kenan kobayashi. hahaha. dia tak kenal lagi abby abadi. memey kenal kot. muahahaha.

Anonymous said...

pnjg rambut auni & geram tgk pipi yg chubby tu.
kalo si irsyad lak, main bynk pengaruh kakak. kelaka tgk dia pgg tigger cam dukung baby. ikut stail dina la tu pgg doll.
hepi besday AUNI DAMIA! pstt ada choc mini muffin utk auntie tak? heheh - gee

Maya said...

aku kalau nak komen, mesti nak komen pasal rambut auni yg panjang tu.. teruja tau...

tapi kali ni muke auni cam raja ema lah.. comel giler... cikgu aku kate raja ema kat luar 10x lagi cantik dr dalam tv.. cikgu aku tu lelaki lah kan...

rina said...

gee : bleh geng ngan damialah bab2 dukung baby. cam pro gitu. tp tulah irsyad boy. tp xpe... dia ada unsur2 penyayang. bertuah bini dia nanti. eh... irsyad baru masuk 1thn+kan... lambat lg nk kawin. muahahaha.

maya : tp sore auni damia kompem bukan cam raja ema.

 

Blog Template by YummyLolly.com