Pages

Friday, January 23, 2009

Apa mau...

Bestfriend saya ada kat London skang. Ikut tok laki dia ada keje kat sana. Semalam saya usha2 dia. Saya nak mintak dia belikan ehem2 untuk saya. Tapi bajet saya sungguhlah ciput.

Tapi problemnya sampai skang saya tatau nak apa...

Yelah... kalau bajet gedebuk banyak bolehlah... banyaklah jugak pilihannya. Dia cakap Burberry tengah sale giler babas. Saya dah browse website buah berry tu... yang saya kenan melampau mahal. Kenan seme yang nak dekat dengan seribu pound. Meroyan ke apa...

Last2 saya rasa tak kirim apa2 kot... letih nak membuat pilihan.

Takpe... esok masih ada.

6 comments:

Maia said...

kirim megnet lah.. cam biase..
kekekkeke..

rina said...

magnet london dh ada... datin hanis dah kasi. hehehe.

Unknown said...

pilih je nyah. peluang dah ada. untung2 dia bagi FOC je kat besfren hehe

iamja77 said...

kan... hahahhaha.. tula rina.. ko pilih jer. Nak tau barang2 apa, tanya Hanis. Kkekeke.. untung2 FOC.. kan kan. KAlau tak untuk ko. anak2 pun OK. esp. baju girl.. Suka hati aku jer.

rina said...

hanis & ja : aku nk cari handbag jer. benda2 lain beli kt sini jelah. tapi tulah nk pilih tu bukan main susah sebab terover bajetkan. hehehe...

malas aku nk pikir dh. bio jelah.

- tety - said...

kirim jek la ikut bajet mu... suh jek hasne cari... huhuhu

kirim meknet lg pun x de halnya...

 

Blog Template by YummyLolly.com