Pages

Friday, January 23, 2009

Aksesori Tambahan

Disebabkan baju saya nanti putih seputih dan sekosong2nya... saya pun rasa elok gak kalu digayakan dengan rantai.

Beli jelah... pakai tak pakai nanti belakang kira. Saya ada banyak koleksi rantai murahan ni. Tengok berkenan... ditambah pula dengan harga yang sungguhlah murah... rembatlah apalagikan. Tapi rasanya ada yang saya tak pakai pun. Rimas satu hal... cam sogan 2 hal plak. Last2... pakai... pastu bukak.

Yang colourful tu pulak untuk anak gadis saya. Dia ok kot pakai benda2 cantik camni. Yelah... anak perempuankan...

9 comments:

Mama 3H said...

sila la pakai nanti ek. mesti cun :D

iamja said...

Yelah Rina.. CUn apa.. Jangan malu dan segan. Lawa tuh.. Habis Damia anak prempuan.. ko bukan perempuan ke.. kakakka..

rina said...

linda : kalu keinginan kuat aku pakailah.

ja : aku mak perempuan... anak perempuan dia ikut jer apa mak perempuan kasi. hehehe.

iamja said...

hehehhe.. tapi rina the rantai sangatla cun. tergoda i. pastikan ko pakai pada sesi fotograpgy itu. i want to see.. hehhehe

- tety - said...

cuns... ni bila lak rembat? kalo x pakaipasnih, kasik je kt syamimi.. die suka pakai rantai2 nih...

rina said...

ja : kalu aku pakai ko nk kasi kt aku apa... hehehe

tety : lunch td aku g rembat kt chamelon klcc. cikmurss jer tu. rm12.90 seketoi. rantai2 hat dlm simpanan aku tu pn penah aku offer kat dia... dia ckp mie pn tatau nk paka bilo. hahaha

iamja said...

kasi flying nak.... mooaahhh.. muahahahhaha..

Mrs Noba said...

alahai..chomelnya utk anak dara tuh :)

wan said...

aku suka tgk org pakai rantai cam ginid ari rantai bling bling... nampak bergaya.. tp aku sendiri segan nak pakai, takut tak kena gaya.. mu kan penah pakai rantai gini... cun apa

 

Blog Template by YummyLolly.com