Pages

Tuesday, January 20, 2009

Bukti

Betulkan... Betulkan statement saya.

Kebanyakannya ada riben...

Ni kasut yang ada kat ofis. Besok saya upload yang kat rumah plak.

*updated*

lagi kasut/selipar saya yang ada riben.

Kasut yang hampir nazak (kiri sekali) tu kasut hantaran kahwin saya. Umur dia hampir 7thn. Walaupun belah dalam dia buruk giler... tapi bahagian luar memang tip top lg. Brand Hush Puppies.

dan yang ini saya rasa... kalau 'anak sedara cyber' saya tengok... confirmed dia pun minat gak ni.

... selipar jepun beriben.




12 comments:

KV said...

yer2 betul!!
hik hik
lamanya aku tak beli kasut selipar.

Maya said...

cantiklah kasut2 awak..

iamja said...

bestnya... boleh pakai kasut2 camnie.. jeles gue... kalau aku pinjam, esok aku tak confirm boleh kembali kat ko sedia asal. maybe ko akan rasa longgar. kakakka..

Mrs Noba said...

dah lama tak beli sandal camni!
isk isk...

- tety - said...

yg primavera kaler merah pun ada reben2 gak kan...

huhu aku pun suka reben2 + tali2 ni gak... tp yg aku flat jek sume... huhuhu

Anonymous said...

yelh semua ada reben2.. tp lawa2 n feminin, saya tak byk kasut feminin.. sebab kasut tumit tinggi saya tak biasa satu, dan jugak kaki saya kembang jugak, macam kaki ja kot? jari jemari kaki saya pun tak lawa bulat2..

awak mesti byk kasut warna hitam

-wan-

hanis said...

setahu saya, dulu awak suka pakai selipar kan? sejak bila pakai kasut camni? betulkan statement saya kalo silap haha. mmg cantik kasut awak!

miesyamomei said...

comei r siper jpon 2

Mama 3H said...

saya pun suka kasut yg ada reben2 ni. nampak cam lawa je kat kaki sdri. (perasan sekejap) hahaha. tp sememangnya lawa ada reben2 ni haha

rina said...

kv : apalagi p lah kb mall beli kasut.

maya : nak satu tak...

ja : aku pun mesti akan pikir 2-3x nk kasi ko pinjam... unless ko amik tanpa pengetahuan aku. hahaha.

mrs noba : jadi.... apalagi...

tety : yup riben gak... tu dh tepek

wan : ntah... aku tak reti nak pakai kasut/slipar berkaler2 ni. kenan tu kenan tapi masa nk beli mesti lagi kenan hat itam. bleh masuk seme baju.

hanis : statement awak fakta bukan auta. hehehe. selipar masih fav saya. tp sebab selipar crocodile yang saya selalu pakai tadak riben... so saya tak tepeklah kt sini.

syamimi : mie nok ko so... nati kna beli. ada 2 design.

linda : tadak hal kalu nk perasan seniri pun sebab menatang riben2 ni mmg cantikkan...

Mrs Amri said...

rina....mana nak carik?...comeynyaaa....sukeee...

rina said...

apa... slipar tu ke... kt giant. 1 gambar lagi muka heroin HSM & riben dia kaler pink gelap.

 

Blog Template by YummyLolly.com