Pages

Saturday, January 10, 2009

Dub Dab Dub Dab

Baca entry ja hat ni membuatkan saya rasa menggeletis nak 'pregnant'. Auwww. Menggeletis dalam diam jelah. Buat masa sekarang saya masih belum bersedia untuk tambah bilangan ahli keluarga saya. Masih2 belum bersedia dari segi mental dan fizikal.

Saya sedar tahap kemampuan diri saya. Nak melayan kerenah 2 orang bidadari dan bidadara yang ada ni pun kadang2 tak terlayan dibuatnya. Inikan pulak untuk tambah lagi sorang. Mungkin tidak dalam jangka masa yang terdekat ni.

Tapi tulah... umur bukannya makin hari makin muda. Badan ni pun dari sehari ke sehari makin kureng tenaganya.

Alhamdulillah jugak saya dikurniakan sepasang anak. Kalau tak mau tahap menggeletis akan menjadi kenyataan kot.

Tapi memang tak dapat dinafikan saat2 nak test samada kita pregnant ke tak satu saat yang indah. Situasi yang indah tapi penuh dengan debaran. Dub dab dub dab. Nampak jer 2 line... melayang2 diri ini dibuatnya. Perghhh sungguh indah.

Entah bilalah saya akan merasakan saat2 seperti itu lagi... Hrmmm

6 comments:

iamja77 said...

Hahah rina. Aku suka saat itu. Tula.. best bila tok laki merestui. Kalau sorang syok sendiri tak best. Masa mengandung 1st time tuh ala2 bodo sket. Ke-2 makin best. Akan datang.. hhmmm... aku rasa kalau bersedia mental dan fizikal memang best. Sbb anak2 kita yang dah beso nie mesti excited nak ada adik. Kalau depa dah beso sket mesti best. Nanti boleh mintak tolomg depa..

Aku bukak gambar2 lama banyak mengimbau nostalgia lama..

Maia said...

hehe...
cepat.. sorang bukak warung, mesti ramai yg bakal menyambut...

rina said...

ja : memori yang indahkan...

maya : yang pasti bukan aku kepalanya. hahaha. i belum bersedia u.

Anonymous said...

ye aku jua setuju...mmg saat nak check tu teruja amat, kalau nampak 2 line mmg saat yg paling happy.. tp tu kalau mmg tgh cuba pregnantlah..
Kalau ikut plan aku, by 2010 no 3.. hujung tahun pun tak po.. janji 2010... tapi kita hanya merancang.. kotla payah nak dapat ke, kotla terdapt awal.. kuterima saja...

tp series.. sekarang mmg tak nak, fenatsss.. pregnant, beranak mg best, bab nak jaga tu.. penat, penat.. kalau abang kakak dah reti sikit senang sikit keje nak jaga ni.. tp tulah kita bkn makin muda...

-wan-

Unknown said...

hahahaha dub dab dub dab kalo +ve mmg melayang smp langit ke-7. aku suka saat tu!

rina said...

wan : kan...

hanis : kena kasi royalti kat sapa penyanyi lagu tu... sharifah zarinakan. hahaha

 

Blog Template by YummyLolly.com