Pages

Wednesday, January 21, 2009

Keluarga Saya

Gambar diambil dalam kotak2 yang boleh didapati di banyak shopping complex. Gambar kitorang ni diambil di Mines Shopping Complex.

Ntah angin apa... tok laki saya mengajak ambil gambar dalam kotak ni.

Dah siap pilih design... kita pun dikehendakilah masuk dalam kotak2 yang sepatutnya.
Klik sana klik sini... acara mendesign gambar pulak berlangsung.
Akhir sekali masa untuk mencetak mengikut size yang kita kehendaki.

Cenonet2 jer size gambar. Lepaslah letak dalam purse.
Dalam purse saya tak pernah ada satu pun gambar keluarga saya.
Semasa duk berpacaran dengan tok laki dulu pun tak pernah gak saya selit gambar dia dalam purse saya. Tatau kenapa.


p/s gambar telah dicropkan oleh si tukang jahit. 2 lagi mana ek...

7 comments:

iamja77 said...

I like.. ceria semua. nampak muka damia tension je...
waa bagus nasrun. aku pun nak carilah kotak ini. kakkaka.

Anonymous said...

i like jugak... canti

- tety - said...

aku lak tiap kali tgk kotak2 nih, tingin jek nk g ambk gambo... tp kalo propose kt pogy kompem kena rejek... huaaaaaa..... ke sbb aku mmg x penah propose ek... huhuh

Mama 3H said...

eh aku kan time bercinta2 dulu pernah amik gambar berdua dgn mad dlm kotak ni hahaha. masa tu kt sg.wang kot. tgk gambar korang ni..rasa cam nk gi ambik gambar lagi. kali ni dgn anak2 plak hahaha.

ps : rina...aku rasa senyuman nasrun tu kan sejibik dgn adib. kalau damia senyum gak dlm gambar ni..mesti lagi cun :D

iamja77 said...

jap nak tambah lagi.. comel plak nasrun senyum.. :D

Maia said...

kekekkeke.. nak gelak bace statement ja..

dapat tak lagi 2?

rina said...

ja : aku pun x ingat dah naper si mek tu bad mood.

anon : i pn like sgt2.

tety : trylah ajak... mana tau terbukak pintu hati mr pogy itu.

linda : wah koang... gmbr tu ada lagi ke... meh sini nk tgk.

p/s terbalik tu linda... senyuman adib sebijik senyuman nasrun. sebab bapak dia kuar dulukan... so adiblah ikut bapak dia. hahaha.

ja : kan... itulah buat aku meroyan ari2. ari2 mau uuu. aummmm. muahahaha.

maya : dapat2... jap nk update. over tau i.

 

Blog Template by YummyLolly.com