Pages

Monday, January 19, 2009

Kesian Mama

Di suatu petang, dalam perjalanan pulang ke rumah... seperti biasa kalau bukan tok laki saya yang telefon... saya akan telefon untuk bertanya apa menu untuk malam itu.

Hari jumaat lepas setelah 2 kali percubaan menelefon tok laki saya menemui kegagalan. Terus anak lelaki saya membuat andaian.

"Papa dah putus tunang dengan mama kot."

Apa mau jawab... tergelak ler saya mendengarnya.

7 comments:

Maya said...

wakakakaka...
adakah dia mentranslate kan engaged?

sgt pandai adib..

Anonymous said...

bijak.. bijak

-g

iamja said...

nmuahahahhaha.. kelako kelako... mesti dia penah tanya kat sapa2 kot engaged tu apa. yelah asyik tak dapat jer.. engaged.. engaged..

Mama 3H said...

ye la..aku pun berfikiran camtu gak. mesti dia pernah tanya translation engaged tu apa kan. dan org yg menterjemahkan tu bagi satu makna aje hehehe. lawak2 ...

Anonymous said...

mmg lama dah mama putus tunang dgn papa, lepas mama n papa masing2 kawen sesama sendiri... auntie tau sebab aunti mimpi..

bijak bijak... loyar buruk cam mama dia jugak..

-wan-

KV said...

kah3x, kuat adib speku!

rina said...

seingat akulah... aku x penah lagi bg translation 'engaged' kat dia dan dia gak tak penah tanya apa maksud 'engaged' tu.

macam2 budak skangkan...

 

Blog Template by YummyLolly.com