Pages

Monday, January 12, 2009

Kadang-kadang

... saya pun tatau apa yang dituturkan oleh Aun.i D.amia. Tapi yang pasti dah makin syok borak dengan dia. Dah banyaklah jugak perkataan yang dia boleh cakap. Walaupun banyak pelat dari betul.

Akalkan makin panjang. Mau tak panjang sebab Sabtu ni genaplah umur dia 2 tahun. Cepat jer rasa.

7 comments:

PuteriSatu said...

ala comelnye dia....tuhla kadang2 bahasa dia dia cakap..macamla kita ni paham...

Maya said...

oh.. happy birthday auni damia...

semuga makin cakap banyak2... biar pening pale mama eh... banyak banyak banyak tau...

iamja said...

cantik layout. comel aku tengok..

kakakka.. semua anak patung terbaring macam dia. ko susun ke dia yang susun... comel comel!!!

hanis said...

happy birthday mek! ada party buih tak thn ni?

Anonymous said...

kejap je kan.. happy birthday in edbans mek! Lepas ni jgn berenti becakap, tak pe mama ada untuk melayan ok mekk

-auntie wan-

- tety - said...

kejap jek mek dah nk 2 thn....

rina said...

puteri satu : banyak yang tak paham dari pahamkan

maya : oooo tu aunty doa untuk melly gak ek. hehehe

ja : comelkan. dialah tu yang susun. ada lagi kawan2 yang lain... spongebob dan 2 ekor barney

hanis : ada2 tapi jangan bgtau aji. nanti tak pasal berbakul2 dia kutuk mak. muahahaha

wan : tq in edbans gak. wish jer ke... big2 pezen xde ke. muahahaha. yolah tu mama layan. dah tak larat layan mama dia pass kat papa.

tety : tulah kejap jer rasa. tup tap dah nk masuk 2thn

 

Blog Template by YummyLolly.com