Pages

Monday, March 16, 2009

Mintak-Mintak Saya Bertuah

Yup... saya berharap sangat yang nama saya akan menjadi salah seorang yang bertuah... Nama saya akan dicabut oleh si anak2 comel Elman dan Melly...

Walaupun saya bukan berbadan dua macam Ja... tapi saya amat mengidamkan benda2 cute ini. Betul2 mengidam... kalau tak dapat ni tidak lenalah tidurku... mandiku tidak akan terasa basahnya... makanku tidak terasa kenyangnya... (tapi syok gak sebab boleh menyelimkan bodyku ini). Lagi2 benda yang kreatif ini terhasil oleh tangan yang kreatif seperti M A Y A yang mana terbukti setiap hasilnya... memang marvelous.

Siapa yang tak tergoda bila tengok benda2 ini... mahu meroyan dibuatnya.

Kali ini... tokey Made by Maya telah berbesar hati untuk memberi free giveaway kepada sesiapa saja yang bertuah... lagi sekali daku berharap agar daku salah seorang dari yang bertuah itu.







Minah ni memang berjiwa kreatiflah. Apa saja yang terhasil dari tangan mungilnya... pasti akan membuatkan saya berkata Woweeee.

Jom terjah blog dia... harap2 kita akan jadi bertuah untuk memiliki barang2 yang cute miut ini.





4 comments:

KV said...

lawa lah rina. Nanti aku nak terjah getek lah.

s.y.a.m.i.m.i.e said...

cute gle....dio xse jual ko???

rina said...

kv : g lah terjah...

syamimi : mie g lah komen kt blog kakak maya ni... pastu kalu rajin... buat entry psl free giveaway ni... mana tau ada rezeki buleh antara benda2 ni. g lah...

Maia said...

hehe..

mekasih banyak2 rina.. for the promo... hihi.. malu i tau..

 

Blog Template by YummyLolly.com