Pages

Monday, March 23, 2009

Tempat Pujaan Hati Kanak2

Salah satu tempat yang diterjah semasa kunjungan ke Pulau Mutiara minggu lepas.


Entrance TOY MUSEUM


geng2 Fantastic Four


Dari satu rak ke satu rak memang lamalah minah ni duk telek.. tenung...

Teenage Mutant Ninja Turtle


Tatau nama...


sedondon pulak kita hari ini...


Batman and Batboy



Memang meroyan Ad.ib Irf.an dan A.uni Da.mia dibuatnya.





7 comments:

Maya said...

bukan kanak2 je.. mak kanak2 pun tumpang sekaki..

terbayang kalau yang sedondon tu tukar baju kan... huurrmmm.......

pas tu pulak buat aksi askar sebab nak amik gambar... huuurrrmmmm....

rina said...

ko jadi rimau ke skang...

miesyamomei said...

umie dok penang ni dh nk 3 taun pon xsmpai2 lg..nk sgt g one day

- tety - said...

danial g sane meroyan tgk ultraman....

mie : g sekali pun jadik la, takat wt syarat g TM tuh... hahahha

KV said...

ni bukan budak jer, mak budak pun minat ni!!

suhainini said...

salam..bila bloghopping terjumpa blog u...menarik kan muzium tu...i yg org penang pun tk pernah p situ:)

rina said...

syamimi : nanti bln 8 ni p lah terjah...

tety : adib seme benda dia meroyan kecoli barbie & toy budak2 kecik.

kv : mmg... nak2 tgk barbie yg cun2 itu.

suhainini : hi... biasalah tu... org luar kawasan yang akan terjah dulu tempat2 camtu.

 

Blog Template by YummyLolly.com