Pages

Tuesday, March 17, 2009

Ada orang tu kan...

Pagi tadi sapa2 yang dengar I Follow ada dengar tak suara Krill... xdekan. Suara yang berkumandang hanyalah KE dan SY jer. Saya tau kenapa Krill tak datang kerja hari ni... dia cuti sebab anak laki dia masuk APSH petang semalam.

Nampak jer muka Krill depan katil...

"Tak jadilah aku nak pindah bilik Armand..."

Terus maknya Armand Dubies jadi pocoyo.



Kecik jer si Krill ni. Kulit gebu putih. Tety cakap bini dia pun jenis kecik gak.





9 comments:

Maya said...

kekekke.. oh. patutlah krill takde tadi..

p/s: kenapakah kau letak gambar aku posing ala model tu? cun ke? hehehhe... padahal nak letak gambar tety & armand..

iamja said...

aku mati2 ingat kat spital.. blur kejap. Aku pi cari gambar krill...

Maya said...

dah baju pun putih2 macam nurse eh ja...

iamja said...

tula maya. Aku ingat kat nursery kat spital. Then aku nampak ko. pas tu aku nampak MJ Gathering. Memang blur tahap gaban aku lately nie. Hahahha.

Marisa said...

patut pun tak dak krill pg td

Anonymous said...

tet tak pi bermesra alam ke dgn krill sefamily.. ke dorang tak mesra alam.. atau lebih mesra alam dari shah alam? Atau molek sikit, diorang mmg spesis alam semulajadi?

rina said...

maya : a'alah cam model... tp model apa yer...

ja : blur tahap gaban dh mu ja...

marisa : memang patut pun...

wan : krill kuar kejap p beli mkanan kat kedai mesra petronas... sambil2 tu dia dengar lagu bob mesra cinta terhalang... xde kena mengenakan... krill mesra alam jer... kot2 tety yang malus sipus sipus...

matabulat said...

hehehee..gelak aku sorang2 kat opis ni bila baca komen2 korang semua...trus lupa nak tulis apa dah ni...heheheee

- tety - said...

hahaha tu la terus aku x jd pindah SR kes nk sebilik ngn ank krill...
last2 smalam masuk Q SR balik...

diong sume mesra alam... family die, family bini die... pogy ngn krill pun ckp aku ko jek... heheh

danial lg la, sampai2 bilik jek, g cari 'abang yg darjah 1'... huhu die pgil abang jek, die x tau nama ank krill tuh...

smalam aku kasi can kaum2 bapa beramah mesra... hhuhuh

 

Blog Template by YummyLolly.com