Pages

Thursday, March 19, 2009

Lap Ta Lilap Lai Li Tamplom

adoiii... cam ayat siam pattaya jer.

keputusan telah dibuat...

we're on the way to Pulau Mutiara. Yup... ke utara kita.

calling for Konzz... kalau tanak bukak pintu pagar pun... angkatlah telefon yang oiii. oh lagi satu... cuppies buatlah banyak2. nanti i dengan g nak terjah u. Tunggu....




6 comments:

wan said...

adekah ko telah menalipon??
nanti akan ku check talian di telepon.. mai ari sabtu lah! esok n lusa aku tak dapat nak layan ko kalo dtg .. almaklum sajala..
kita pakat2 sun bathing kat porch rumah aku.. nanti pakat mai dgn gee yati sekali

oii MJ lain mai la penang, belum terlambat

hanis said...

jeles aku dengar. nak balik penang gak!

Ibu Ayra said...

dari penang dah x jauh ngan kedah n perlis... lajak ler sket lagik ke utara...

- tety - said...

bleh bergedering kt utara la plak... nti leh la g kt tpt bunga sakura tuh... hahaha

p/s: aku tunggu je kot2 ada kapies xtra utk wt balik beringin... ;)

Maya said...

wehhh jelesss...

wan, akulah jadi otromen tu.. siap ngan anak otromen & suami otromen..
sorang satu.. muahahahahhaha...

ummizz said...

ooo.. ahaha, ultramen nak menyerang di utara plak ye. jeles2

 

Blog Template by YummyLolly.com