Pages

Monday, March 02, 2009

My Mum's Gulai Ikan Aye

Hari minggu yang lepas... tiba2 teringin nak buat gulai ikan yg macam selalu mama buat. Belek2 buku resepi... nasib baik ada salin. Lagi terangkat kalau dapat makan dengan nasi dagang.

Walla...




Saya rasa macam nak buat nasi berlauk jual pagi2 kat depan rumah saya jer. Berangan tak sudah. Yelah abang kat taman rumah saya ni jual 2 bungkus nasi berlauk (2 ketul lauk utk setiap bungkus) harganya mencecah RM12. Dah ler ayam dipotong kecik2 jer. Nasib baiklah sedap... kalau tak confirmed takkan ada belian susulan.


psst... antara benda2 yang saya terbeli di Ikea.

3 comments:

s.i.k.u.d.u.s said...

tak pernah rs pun...ke aku dh pernah rs cuma tatau nama lauk dia ape??

aku ni dhler br nk start diet tamoh makan nasi, tgk lauk ko rs terlior plak..sabar lyein sabaarrr...

KV said...

rina, JV ngan abang tu. Bungkus siap2. Dia tolong jual. Bagi lah skt komisyen kt dia. Hihi
(mcm lah byk masa kan)

rina said...

lin : lauk nasi dagang kt bakang opis ko kot camni... or dia buat gulai kuning tu...

kv : tulah... nk kena jv ngan abg tu kot. xpun letak kt kedai bwh opis ni jer. muahahaha

 

Blog Template by YummyLolly.com