Pages

Tuesday, March 10, 2009

Mesti dia rasa bangga

sungguh pocoyo statement itu.



walaupun hakikatnya masih terlalu banyak yang perlu saya pelajari.
saya haraplah sudilah kiranya orang kopil itu menjadikan saya pelajar dia.
berharap sangat2.

gaun ala cheongsam ini terketat sikit tang perut.
mana tidaknya...
potong kain sesuka hati jer.
apa yang terlintas di benak fikiran
terus dilakarkan di atas kain.
konon2 betullah tu.
last2 ketat.

dikhuatiri anak dara akan tersungkur ketika berjalan
maka gaun ini terpaksa dibelah kiri dan kanan.
sebab itulah saya namakannya gaun cheongsam.

gaun cheongsam ini datang bersama mini tote bag.
hasil lebihan gaun dan atas rasa sayang nak dibuang begitu saja.

17 comments:

Hana said...

ala tomeynya model gaun cheongsam!

Anonymous said...

wahh cayalah rina.. dah berhasil nih

-g

hantufx said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

sakan tu main dgn raksasa di hujung minggu..

Ibu Ayra said...
This comment has been removed by the author.
Ibu Ayra said...

maveles la k.na... pelan2 lama2 terer la...

s.i.k.u.d.u.s said...

sungguh dahasat ko noksss..sekeras2 tanganmu iiteeeww siap cheongsam sekali tote tak tahangg..mak kagumsss

- tety - said...

wahhh KAGUM okeh....
hahahah wpun ketat tang perut tuh...
nti mcm2 la pesen baju mek...

KV said...

weh, ok lah tu. At least mu mencuba rina. Kv ni entah bila. hik hik

iamja said...

pink.. aku pun bangga rina..

rina said...

hana : nk beli cheongsam betul tak terbeli2... layan jelah cheongsam separuh jadi ni.

g : berhasil atas pertolongan yang tersayang.

wan : nasib baik x kena 'kekoh' ngan raksasa jer...

zz : saya ni hangat2 taik ayam selalunya... camna tu.


lin : tangan mak lembut noks... ari2 sapu losen.

tety : tu pun kalu mama dia rajin lama. kalu rajin kejap... tadak makna nk byk gaun2 made by mama.

kv : mencuba dalam kesamaran

rina said...

ja : lama x dengar org 'panggil' aku pink... tiba2 rasa sebaklah biru belang...

Maya said...

wah wah... aku balik kampung kejap je dah banyak baju mek ni... cayalah!!!

saya sangat suka..

tengok tu muka mek sangat bangga..

mamalong said...

nanti boleh lah jahit baju untuk hafiy satu.

miesyamomei said...

wah...mantop...bleh la wat tok umie die 1..heeee

ummizz said...

harus la mek rasa bangga kan !
cayalah, siap ada tote bag sedondon tu

rina said...

maya : aku nk ikut balik kg ko x kasi... so aku layan jahitlah.

klong : hafiy nk baju gapo...

syamimi : kaftan buleh...

has : mantoppp.

 

Blog Template by YummyLolly.com