Pages

Sunday, March 29, 2009

Saya Daftar... dan Saya Tutup

satu... dua... tiga...



kami bergelap selama lebih sejam. naik syok pulak tengok AF dalam kegelapan...




dan kami ditemani ole
h liuk lentok api dari lilin yang dah hampir 5 ke 6 tahun dalam simpanan saya.





6 comments:

Mrs Noba said...

hiihi..sambut earth hour kat rumah?
lilin mu cantek!!!

Maya said...

hehe.. memang gelap sungguh tu..
kami berteman cahaya tv dan 2 monitor komputer.. tak gelap sangat..

rina said...

mrs noba : ingat nk join p klcc gak.

maya : actually x gelap sgt tp gmbr tu x pakai flash tu ler npk kegelapan yang terlampau

wan said...

aku sambut tapi tak sepenuhnya.. lilin tadak uols, pasang jugak satu lampu dinding. Dan aku igtkan AF nak buat kezutan berkonsert dalam gelap ke.. bebuat black out ke.. tak kreatip la uols..

- tety - said...

aku pun bergelap gak... ditemani cahaya fr konsert AF kt tv jek...

rina said...

wan : tulah terang benderang jer pentas AF

tety : samalah kita

 

Blog Template by YummyLolly.com