Pages

Thursday, March 05, 2009

Gunung Everest Sanggup Ku Daki

Nak lipat kain ni memerlukan keazaman yang kuat dan semangat yang kental. Kalau 'Pak Mamood' tak kunjung tiba... memang camnilah jadinya...



Tapi kalau dia datang... zup zap zup zap... dari lipat... kemas masuk almari... kejap jer buat.



Salah satu kerja rumah yang saya tak berapa suka.


psstt... kat rumah sekarang ni. Au.ni Dami.a tak sihat... muntah dan cirit. Lembik dan tak aktif dia.

19 comments:

Ibu Ayra said...

gunung eveREST pun kalah nih... mmg x REST la gaya nya...

Ibu Ayra said...

oppsss lupa plak... jgn lupa be my blog follower... hihihihi...

miesyamomei said...

mantap gle baju.byk gle

- tety - said...

bebola ikan pun byk gaksss... kalerpul lak tuh... huhuhu

KV said...

sian nya kat mek. Tak bagi ubat ke tahan muntah ke rina?

AKu pun malas lipat kain. Gantung je semua. Cuma baju anak2 je kena lipat. Tu MIL yg tolong basuh dan lipat.

Anonymous said...

ya betol. geng nih. aku kalo mood tadak, betimbun la kain tak belipat.
-g

Yan said...

ya ALLAH.. tu kalah gunung everest tu.. kekekeke..

btw, get well soon to Auni..

mamalong said...

hafiy pun baru jer lepas saat2 lembik wak berok.telinga dia nasib baik ok doh.meme sekun ngan ubat dr ruzini.damia tu bila stat tu?jadi ko g johor cuti sek ni. abe long cuti 16hb-18hb so myb g johor

iamja said...

rumah ku jua ada gunung everest skrang nie.. huhuhu.. malasnya!!

Mrs Amri said...

xmo ke sorok gunung everest tuh lam "cik bakul" macam saye? kekeke...

rina said...

zz : kalah tak kalah... kalu dh malas ginilah jadinya.

syamimi : tu x sabar nk tunggu 'bibik' mai april nanti.

tety : wajib ada itu bebola ikan.

kv : doc dh kasi ubat tahan muntah dh. ada assistant syoklah.

g : nk amik mood bukan main susahkan...

yan : tulah psl... setakat gunung kinabalu mmg sokmo ler ku daki.

klong : mama ada oyak psl hafiy. siye budak hensem yang takde perasaan itu. hahaha. johor xleh g kot sbb on 15mac tu gak nasrun nk g bekwoh budak opis dia.

ja : kira ada 3 gunung everestlah kt dunia skang ni.

azie : kalu mau disorok cam mu.. kompem 2-3 bakul aku kena beli. bleh disc 90% ke... muahahaha

Mrs Amri said...

90%? alamak..benkrap ler mak...bisnes baru gear masuk gear 2...huhuhu...

s.i.k.u.d.u.s said...

ctknye ko lipat rina..kalo aku mmg ampess.mcm2 jenis lipatan ade...ikut daannn..kt i bibik i lah kuli...

mimielola said...

Ya.... mari kita cari spentot Rina. Hahaha :P

rina said...

azie : lingkup terus kalu dpt client cam ni. hahaha.

lin : tu salah satu sbb kemalasan berada pada tahap kronik. kalu ikut dan aku lipat... aku x puas hati... mau aku bukak balik... lipat lagi sekali.

mimielola : cari jgn tak cari...

Maya said...

kalau ko rase x puas hati & nak lipat lagi sekali.. ko lipatkanlah baju aku sekali..

miesyamomei said...

wah..akan ade "bibik" comei dtg ke rumah mu ye nnt???hahaha

rina said...

maya : tp jaranglah aku buat keje x pekdah tu. tu psl aku tunggu betul2 ada mood barulah aku mulakan xtvt melipat kain.

syamimi : nak kata comei tak comei gak 'bibik' tu...

Mama 3H said...

wahh...ada geng gak aku ye. ingatkan umah aku je ada gunung everest ni kakaka.

 

Blog Template by YummyLolly.com